تولید و فروش زنجیر صنعتی فیدارگستر با بهترین کیفیت ها

گزارش بازرگانی،   3990417111

تواید و فروش زنجیر صنعتی در انواع زنجیر استیل،کانوایر،دوانگوا و.. با بهترین کیفیت ها و برندهای مطرح در قیمت های مناسب .

بازرگانی زنجیر صنعتی فیدار گستر یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه تولید و خرید و فروش زنجیر صنعتی با بهترین کیفیت ها و برندهای مطرح در ایران میباشد که در این راستا در پی رضایت مشتریان خود قیمت زنجیر صنعتی را با کمترین نوسانات به فروش می رساند و محصولات خود را به سراسر ایران و حتی به صورت برون مرزی ارسال می کند.

زنجیرهای صنعتی دارای دو نقش اصلی هستند که عبارتند از :

1.عامل حرکت بودن به صورت مستقیم

2.پشتیبان حرکت بودنی .

یکی از مهمترین مزیت هایی که این محصول میتونه در دستگاه ها ایجاد کنه ،ایجاد حالت کششی بالا و انتقال نیرو می باشد.

فروش زنجیر صنعتی در انواع زنجیر ها

با توجه به اینکه برای یک خرید و فروش زنجیر صنعتی مطمئن باید تمام ویژگی های بارز این محصول را در نظر گرفت و اطلاعات کامل را درباره ی آن داشت. در اینجا قصد داریم تا به توضیح مختصر و مفیدی از جنس متریال به کار رفته در انواع آن بپردازیم.

جنس به کار رفته در تولید زنجیر های صنعتی

با توجه به اینکه زنجیرهای صنعتی باعث انتقال نیرو و جابجایی مواد سنگین در ماشین آلات می شوند، در نتیجه آن ،جنس مواد به کار برده شده نقش بسزایی در قیمت زنجیر خواهد داشت .فولاد، پلاستیک فشرده، چدن ،استیل از جمله مواد به کار برده شده در ساخت زنجیر های صنعتی می باشند. فلزات به صورت آلیاژ استفاده شده و برای سختی بیشتر این مواد از عناصری همچون نیکل ،کروم ،کربن و استیل استفاده می شود .در حقیقت تفاوت عمده این زنجیرها و درنتیجه تفاوت در قیمت زنجیرها ،مواد به کار رفته و میزان کربن به کار برده شده در ساخت آنها است که می تواند بسته کاربردش این کربن کم و زیاد باشد .

اما شباهتی که در تولید زنجیر صنعتی دیده می‌شود استفاده از پوششی به نام گالوانیزه است که کارایی مخصوص به خود را دارد این پوشش باعث افزایش طول عمر زنجیرها میشه و در اصل مانند کاوری عمل می کند که باعث آسیب کمتر زنجیرها در هنگام کار می شود.

زنجیرهای صنعتی پرفروش

زنجیر شاخکدار به عنوان یکی از پرفروش ترین و پرکاربردترین زنجیر در صنعت بوده که به خاطر افزایش سرعت و همچنین افزایش انتقال نیرو ،در زمان مصرفی صرفه جویی می کند .
یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این زنجیرها مقاومت در برابر تغییرات دما بودهاین زنجیرها دارای دو نوع شاخک دار یکطرفه و دوطرفه می باشند .نوع یک طرفه آن بیشتر در مواردی به کار می‌رود که باید سرعت خط تولید در زمان کار بالا باشد و به علاوه وزن جسمی که باید حمل شود زیاد است .
از دیگر زنجیرهای پر مصرف زنجیر استیل صنعتی است که از لحاظ استاندارد و اندازه با یکدیگر متفاوت اند، جنس این زنجیرهای استیل از فولاد ضد زنگ بوده که( نسبتا از زنجیر های دیگر سنگین ترمی شوند) در گرید های متفاوتساخته می شود ولی معمولاً گرید ۳۱۶ در نظر گرفته می شود، به همین علت در برابر نم هوا و مواد کلر دار بسیار مقاوم هستند که همین امر باعث می شود در صنایع مختلفی همچون :

• صنایع ذوب فلزات

• صنایع کشاورزی و مواد غذایی

• صنایع دریایی

• صنایع نفت، پتروشیمی

• صنایع شیمیایی

• صنایع تولید خودرو 

• و..... استفاده می شوند.

از جمله انواع پر مصرف زنجیرهای استیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:.

•زنجیر صنعتی کانوایر

 فولادی
• تفلونی

• دارای شاخک
• پایه مرتفع

• مقاوم به آب

با توجه به اینکه انتخابی اشتباه در این زمینه می تواند هزینه های هنگفتی برای شما به بارآورد در نتیجه برای انتخاب صحیح محصول خود می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس گرفته و در این زمینه از مشاوره ی رایگان ما بهره ببرید ما همواره به دنبال جلب رضایت شما عزیزان می باشیم .