معیارهای مهم در خرید کفش زنانه زیبا و مد روز

گزارش بازرگانی،   3990417092

خرید کفش زنانه فاکتورهای بسیاری را در برمی‌گیرد که می‌تواند هر خانمی را در انتخاب کفش مورد نظر سردرگم سازد. نیاز اولیه، علاقه‌مندی، مقدار بودجه، سایز، جنس، رنگ، مدل و نوع کفش و فروشگاه کفش همگی از عواملی است که ممکن است خرید کفش زنانه را سخت و دشوار سازند.

یکی از دو ویژگی مهم کفش زنانه، راحتی و سلامت پا است، که باید به آن بسیار اهمیت داده شود. در کنار اینکه زیبایی کفش امری سلیقه‌ایی و مهم است و بهتر است با استایل همخوانی داشته باشد، باید از استاندار بودن کفش نیز اطمینان حاصل کنید که در مدت زمانی که کفش به پا دارید موجب آسیب زدن به پا نشود. خانم‌های بسیاری به محض اینکه یک کفش زیبا را در ویترین فروشگاه می‌بینند،هیجان زده اقدام به خرید آن می‌کنند،غافل از اینکه اگر کفش سلامتی پا را تضمین نکند در بد راه رفتن تاثیر می‌گذارد و شما را هرگز زیبا و جذاب نشان نخواهد داد.

موقعیت:

همان طور که می‌دانید کفش زنانه اولین چیزی است که نگاه جنس مخالف را به خود جذب می‌کند و شخصیت و نوع زنانگی را برای آقایان مشخص می‌کند به عنوان مثال پوشیدن کفش پاشنه بلند قرمز در یک میهمانی می‌تواند بسیار زیبا و جذاب باشد ولی استفاده همان کفش در یک قرار اداری ، موقعیت نشناسی فرد را نشان می‌دهد.

بنابراین مهمترین فاکتور در خرید کفش زنانه جدید، موقعیتی است که در آن ظاهر خواهید شد، شما نسبت به اینکه کفش را برای محل کار و یا فعالیت روزانه می‌خواهید باید به این نکته توجه کنید که ساعات زیادی پا در کفش می‌ماند پس سلامتی و راحتی پا اولویت خرید شما را تشکیل می‌دهد. کفش‌ راحتی زنانه بدون پاشنه و تخت در طولانی مدت آسیب کمتری به پا می‌رسانند و پیاده‌روی را ساده‌تر خواهند کرد.

کفش‌های‌ پاشنه بلند و صندل‌های مجلسی مناسب‌ترین انتخاب برای میهمانی‌ها و مراسم رسمی هستند زیرا که با لباس شب، کت و دامن، شومیز و شلوار استایل زیبا و جذابی را خواهند ساخت. اگر استایل خیابانی و کژوال را بیشتر می‌پسندید چند مدل از کفش های کتانی و ورزشی در کمد کفش شما ضروری است.پیاده روی طولانی مدت و ورزش کردن با این کفش ها به شما حس شادابی و جوانی خواهد داد.

درنتیجه قبل از اینکه برای خرید کفش زنانه اقدام کنید بهتر است که موقعیت مکانی و زمانی مورد نظر را در ذهن‌تان مرور کنید تا در خرید کفش مناسب آن موقعیت با سردرگمی کمتری مواجه شوید.

مقدار بودجه:

اگر قصد خرید یک کفش زنانه برند دارید که کیفیت و دوام بالایی داشته باشد و به پاهای شما آسیبی نرساند مشخصا برای خرید این مدل کفش لازم است بودجه بیشتری کنار بگذارید تا اینکه بخواهید کفشی بخرید که در سال یکی دو باراز آن استفاده خواهید کرد. پس نسبت به مقدار بودجه‌ایی که از قبل برای خرید کنار گذاشته‌اید می‌توانید به فروشگاه کفش معتبر روید و یا اینکه از فروشگاه خرید اینترنتی کفش دلخواه خود را با یک قیمت ایده‌آل تهیه کنید.

سایز:

سایز کفش یکی از مهمترین فاکتورها در خرید است زیرا که اگر شما سایز کفش‌تان را درست انتخاب نکنید درواقع خریدی ناموفقی داشتید. سایز کفش به هیچ وجه نباید تنگ یا گشاد باشد و این تصور که پا به مرور زمان جا باز می‌کند، تصور کاملا غلطی است، پس در زمان امتحان کفش دقت کنید، هر دو لنگه کفش را بپوشید و اگر کفش بند‌دار است بندهایش را سفت ببنید و در فروشگاه چند دقیقه قدم بردارید.

بهتر است برای خرید کفش بعدازظهرها اقدام کنید که پاهای شما در بزرگترین حالت ممکن قرار گرفته است و برای خرید کفش در هر فصلی جوراب مناسب آن فصل را بپوشید.

اگر قصد دارید به صورت آنلاین خرید کفش را انجام دهید به شماره سایز کفش‌تان اطمینان نکنید اندازه پای خود را از نوک انگشت تا پاشنه متر کنید و یا روی یه کاغذ سفید کف پایتان را بکشید و اندازه را یاداشت کنید پس از آن در قسمت توضیحات کفش در خرید آنلاین سایز کفش را بررسی کنید.

جنس کفش:

یه کفش زنانه استاندارد هم رویه و هم زیره‌ای از جنس چرم دارد، اما کفش رسمی مناسب محیط کار رویه چرم و زیره لاستیکی دارند. جنس پارچه هم معمولا در کفش‌های راحتی و روزمره کاربرد دارند و مواد پلاستیکی و لاستیکی در کفش‌های ورزشی استفاده می‌شوند که استحکام و دوام این کفش‌ها را تضمین می‌کنند.

آستر و پوشش درون كفش مي‌بايست نرم، فاقد درز و هر گونه برآمدگي باشد.هنگام خرید به کفی داخل کفش دقت کنید. کفی‌های چرمی و لاستیکی را به کفی‌های چوبی و پلاستیکی ترجیح دهید، زیرا که کیفیت بالای کفی، راحتی پا را در طولانی مدت تضمین می‌کند.

در هنگام خریداری کفش‌های پاشنه بلند و صندل زنانه تابستانی تنها به ظاهر آن توجه نکنید حتما کفش را بررسی کنید تا از کیفیت جنس اطمینان حاصل کنید، زیرا که اگر کفش شما جنس مرغوبی نداشته باشد در طول مراسم شما را معذب و ناراحت خواهد کرد و حس خوش‌آیندی به شما نخواهد داد.

مدل کفش:

همانطور که گفته شد خانم‌ها با توجه به موقعیت‌های متفاوتی که در آن حضور می‌یابند و تنوع مدل کفش‌های موجود در بازار حداقل به صورت ثابت 6 تا 10 کفش دارند که بنا به موقعیت موردنظر کفش مناسب آن شرایط را استفاده می‌کنند.

کفش‌های پاشنه بلند جلو باز، کفش پاشنه بلند جلو بسته، صندل معمولی و لای انگشتی، کفش زنانه اسپرت پاشنه تخت، کفش پلتفوم، کفش آکسفورد، کفش کتانی، کفش گام، کفش راحتی، کفش کتانی اسپرت باشگاه، کفش صخره نوردی تا بوت و نیم بوت همه جز دسته بندی مدل‌های کفش زنانه محسوب می شوند که تنوع را در طیف وسیعی فراهم می سازند.

بنابراین با توجه به فرم لباس در میهمانی و محلی که ظاهر می شوید، راحتی پا، زیبایی کفش، فرم پا، سلیقه شخصی و استایلی که در ذهن دارید می توانید از بین انبوهی از مدل های کفش زنانه زیباترین و مناسب ترین کفش را انتخاب کنید و لذت پوشیدن یک کفش استاندارد زنانه را تا مدتها تجربه کنید.