خانه تکانی پاری‌سن‌ژرمن در تابستان

گروه ورزشی الف،   3990416034

در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۷ بازیکن از پاری سن ژرمن جدا خواهند شد و باید منتظر جذب چهره های جدید در این تیم بود.

خانه تکانی پاری‌سن‌ژرمن در تابستان

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن جزو باشگاه های خواهد بود که با وجود بحران مالی به خاطر کرونا تغییرات زیاد در تابستان خواهد داشت.

تاکنون جدایی ۷ بازیکن از پاری سن ژرمن قطعی شده است. ادینسون کاوانی، توماس مونیه، تانگوی کواسی، تیاگو سیلوا، اریک ماکسیم، چوبو موتینک و سرجیو ریکو  در تابستان از تیم جدا خواهند شد.

تیم پاریسی در بدترین حالت دو ستاره دیگر خود را از دست خواهد داد.

مثل همیشه خبرهای زیادی درباره جدایی نیمار از پاری سن ژرمن به گوش می رسد. این بازیکن برزیلی دو فصل دیگر با تیم پاریسی قرارداد دارد اما از یک طرف نیمار دوست دارد که به بارسلونا برگردد و از طرف دیگر هم پاری سن ژرمن دوست ندارد که این بازیکن را با قیمت پایین بفروشد و همین باعث شده تا احتمال جدایی او حتی در تابستان سال جاری هم زیاد باشد.

بازیکن دیگری که احتمال جدایی او از پاری سن ژرمن زیاد است کیلیان ام‌باپه است که او هم سخت مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است. چیزی که می تواند مانع از این انتقال باشد رقم بسیار بالایی فروش ام‌باپه است که باتوجه به بحران مالی کنونی بسیار بعید است که باشگاه توانایی خرید این بازیکن را داشته باشد.

آنخل دی ماریا، خوان برنارت، جولیان دراکسلر و خسه رودریگز از دیگر بازیکنان پاری سن ژرمن هستند که احتمال جدایی آنها در تابستان بسیار زیاد است به ویژه دراکسلر و خسه که با پیشنهادهایی هم مواجه شده‌اند.

به این ترتیب باید منتظر یک تابستان شلوغ و پر رفت و آمد در انتظار پاری سن ژرمن بود.

پاری سن ژرمن با هدایت توخل قهرمانی در لیگ فرانسه را کسب کرده است و به جمع ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرده است.