انتشارات هلیا بزرگترین تولید کننده قرآنهای نفیس

گزارش بازرگانی،   3990415040

وقتی صحبت از فروش آنلاین کتاب میشود، به راحتی با سرچ در اینترنت با انبوهی از سایتهای فروش کتاب مواجه میشوید. سایتهایی مثل شهر کتاب آنلاین، سی بوک، آدینه بوک و حتی دیجی کالا در صدر این جستجوها به نمایش درمی آیند. اما وقتی قصد خرید یک کتاب نفیس جهت هدیه را داریم، کار به این سادگیها نیست. اولا سایتی که به طور تخصصی در این زمینه کار کند خیلی کم است، دوما اغلب سایتهایی که در این حیطه وارد می شوند به دلیل اینکه خود تولید کننده کتاب نفیس نیستند با مشکل تامین موجودی کالا مواجه می شوند. به همین خاطر است هنگامی که به یکی از این سایتها وارد می شوید بسیاری از کالاها ناموجود هستند.

بزرگترین تولید کننده قرآنهای نفیس

فروشگاه اینترنتی انتشارات هلیا با پشتیبانی موسسه انتشاراتی هلیا و همکاران انتشاراتی دیگر خود به این نیاز مخاطبین خود پاسخ داده است. فروشگاه اینترنتی انتشارات هلیا بزرگترین فروشگاه کتب نفیس در ایران است. در این فروشگاه شما می توانید انواع کتب نفیس را خریداری نمایید. از جمله: دیوان حافظ نفیس، کلیات سعدی نفیس، بوستان سعدی نفیس، گلستان سعدی نفیس، شاهنامه فردوسی نفیس، دیوان شمس نفیس، مثنوی معنوی نفیس، رباعیات خیام نفیس، قرآن نفیس، قرآن عروس نفیس، نهج البلاغه نفیس، صحیفه سجادیه نفیس، فرمان نامه نفیس، کلیات مفاتیح نفیس، رحل قرآن نفیس و ...

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی انتشارات هلیا

  • هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی انتشارات هلیا کالاها به دلیل حذف واسطه ها با تخفیف ارائه می شوند. پس شما کتاب را ارزانتر از کتابفروشیهای دیگر خریداری می کنید.
  • فیلم تمامی محصولات موجود در فروشگاه برای تصمیم گیری بهتر در سایت قرار داده شده است.
  • ارسال در سریعترین زمان ممکن صورت می گیرد. به طوری که کتاب در تهران تا حداکثر 90 دقیقه به دست مشتری می رسد و در شهرستانها در ساعات اداری همان روز با پست پیشتاز ارسال می شود.