عوامل درگیری مسلحانه شب گذشته بجنورد دستگیر شدند

گروه جهان الف،   3990414124

 فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از وقوع یک مورد درگیری مسلحانه و دستگیری عاملان این درگیری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، محمد غلامی اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد درگیری مسلحانه دریکی از روستاهای شهر بجنورد بلافاصله عوامل انتظامی به محل موردنظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران در حین اعزام به محل درگیری، ۲ دستگاه خودرو که با سرعت بسیار بالایی از صحنه درگیری متواری می‌شوند را روئیت کردند، افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده خودروهای موردنظر که مشخص شد متعلق به متهمان می‌باشد، تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد بابیان اینکه بعد از گذشت دقایقی خودروها از یکدیگر جدا می‌شوند، تصریح کرد: یکی از خودروها در سطح شهر با خودروی پارک شده‌ای که در گوشه خیابان بوده برخورد و درنهایت متوقف می‌شود.

غلامی بابیان اینکه بعد از توقف خودرو ۴ نفر از متهمان مجدداً از محل متواری می‌شوند، یادآور شد: با تلاش مأموران و همچنین قانون استفاده از سلاح، هر ۴ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال می‌شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سایر متهمان نیز که با خودروی دیگری متواری شده بودند مورد شناسایی قرارگرفته‌اند، تصریح کرد: اقدامات پلیسی برای دستگیری این افراد با جدیت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه متهمان علت این درگیری را اختلافات مالی عنوان داشتند یادآور شد: تحقیقات در جهت روشن شدن علت اصلی این درگیری در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد در پایان با اشاره به اینکه پلیس به‌هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش در جامعه مختل شود، از شهروندان خواست تا ضمن بالا بردن آستانه صبر، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.