امکان خرید آنلاین مواد و تجهیزات آزمایشگاهی و ارسال به سراسر نقاط کشور

گزارش بازرگانی،   3990411137

محصولات وتجهیزات آزمایشگاهی ونیز موادشیمیایی مورداستفاده درفضاهای آزمایشگاهی ودانشگاهی حساسیت بالایی دارند و ازآنجاییکه باسلامتی انسانها دررابطه هستند باید استانداردکیفی بسیاربالایی داشته باشند. لذا شمابه عنوان خریدار این محصولات اگربخواهید این مواد را تهیه کنید باید مطمئن باشید محصولی میخرید که ازصحت واصالت لازم برخوردار است. فروشگاهای ایننترنتی وندیداز این اعتبار و اطمینان رابرای شما فراهم میکند که هرمحصولی ازاین دسته ازمواد و تجهیزات مورد نیاز تان باشد میتوانید با پایین ترین قیمت، و به آسانی به صورت آنلاین خریداری کنید.

خرید آنلاین محصولات و مواد شیمیایی از جمله آگاروز، متانول، الکل، تریس بیس و… که تولید داخل هستند و محصولات وارداتی مثل مرک، سیگما، دایجونگ در دسته شیمی در فروشگاه اینترنتی وندیداز، امکان پذیر شده است. محیط کشت میکروبی و کیت‌های رنگ‌آمیزی میکروبی در دسته میکروب‌شناسی، کیت‌های مولکولی (کیت استخراج پلاسمید، مسترمیکس PCR، کیت استخراج DNA و استخراج RNA) و تشخیصی (کیت تشخیصی کرونا، کیت تشخیصی ایدز، کیت تشخیصی هپاتیت و..) در دسته زیست مولکولی، محیط کشت سلولی (محیط کشت DMEM، محیط کشت RPMI، سرم FBS و ...) در دسته کشت سلول و بافت و کیت‌های الایزا و آنتی‌بادی‌ها در دسته ایمنی شناسی فروشگاه اینترنتی مواد و تجهیزات آزمایشگاهی وندیدازنیزموجودهستند.

هدف فروشگاه اینترنتی مواد و تجهیزات آزمایشگاهی وندیداز ایجاد وب‌سایت جامع فروش محصولات، خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی همراه با اطلاعات کامل و جزئیات هر محصول به زبان فارسی بوده است تا برای جامعه آزمایشگاهی در فضایی کاربرپسند روند سفارش گذاری و پیگیری محصولات را ساده‌سازی کند و همچنین با معرفی و عرضه‌ی محصولات تولیدکنندگان و محققان داخلی مسیر تجاری‌سازی و ورود به بازار را تسهیل نماید.

مزیت‌هایی که فروشگاه اینترنتی مواد و تجهیزات آزمایشگاهی وندیداز برای محققین و اساتید دانشگاه ایجاد می‌نماید:

 

 

1- سفارش محصولات از همه دسته‌ها در یک سبد خرید

2- جستجو میان برندها و تولیدکنندگان مختلف داخلی و وارداتی

3- دسترسی به اطلاعات و جزئیات هر محصول

4- ضمانت اصالت و قیمت کالا

5- کاهش هزینه‌ی بسته‌بندی و ارسال

6- طرح‌های حمایت از دانشجویان، محققین و تولیدکنندگان

7- مشاوره در هنگام خرید و پشتیبانی پس از خرید

8- ارائه جزئیات بیشتر محصولات ازجمله پروتکل استفاده، مقالات منتشرشده و ...

فروشگاه آنلاین مواد و تجهیزات آزمایشگاهی وندیداز با هدیه‌های شگفت‌انگیز از محققین، دانشجویان و کاربران همیشگی خود قدردانی می‌کند. شما هر روز این فرصت را دارید تا با ورود به بخش ورود/ثبت نام پروفایل کاربری خود را در سایت وندیداز فعال کنید و علاوه بر دسترسی به مطالب علمی و آموزشی، اخبار، محصولات و دریافت خبرنامه از دریافت کد تخفیف در اولین خرید و سفارش بهره‌مند شوید.


شرکت وندیداز مجموعه ای جامع برای اساتید و دانشجویان پزشکی و آزمایشگاه ها است که حامی آنها از شروع پروژه ها تا ورود به بازار می باشد. وندیداز این امکان رابه فروشندگان میدهد تامحصولاتشان را دراین پلتفرم برای فروش عرضه کنند و نیز برای خریداران این محصولات جذاب خواهدبود که ازبین تامین کنندگان مختلف بهترین محصول را با پایینترین قیمت وبیشترین کیفیت خریداری کنند. ضمن اینکه باسرچ کردن عبارت وندیداز میتوانید وبسایت فروشگاه آنلاین وندیداز رادرگوگل پیدا کنید.