جزئیات حمله گسترده یمنی‌ها به «وزارت دفاع و اطلاعات عربستان»

گروه جهان الف،   3990403118 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن جزئیات حمله گسترده این کشور به پایتخت عربستان را تشریح کرد.

جزئیات حمله گسترده یمنی‌ها به «وزارت دفاع و اطلاعات عربستان»

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، جزئیات حمله گسترده موشکی این کشور به ریاض -پایتخت عربستان- را تشریح کرد.

او گفت: بزرگترین عملیات علیه دشمن سعودی را با نام «بازدارنگی چهارم» با توفیق الهی انجام دادیم. در این عملیات وزارت دفاع، استخبارات (اطلاعات)، پایگاه هوایی سمان و مراکز نظامی در ریاض، جیزان و نجران درهم کوبیده شدند. این عملیات با استفاده از موشک‌های بالستیک، قدس، ذوالفقار و پهپاد صورت گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: این عملیات با هدف پاسخگویی به تداوم محاصره ظالمانه و دشمنی وحشیانه علیه مردم بزرگ یمن انجام گرفت.

سریع به دشمن سعودی در خصوص عواقب استمرار حماقت، دشمنی، جنایات و محاصره جنایتکارانه علیه یمن هشدار داد و  تاکید کرد یمن  عملیات‌ نظامی کوبنده‌تر و قدرتمندتری را تا زمانی که محاصره برداشته شود، انجام خواهند داد.

بامداد امروز نیروهای یمنی مواضعی در ریاض را هدف حمله قرار دادند. در پی این حمله نیرو‌های جنبش انصارالله تایید کردند که حمله گسترده‌ای را در داخل خاک عربستان سعودی انجام داده‌اند.

به دنبال این حملات گسترده، تلویزیون رسمی عربستان مدعی شد سه موشک بالستیک، که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به سمت عربستان شلیک کرده بودند در آسمان عربستان هدف قرار گرفت. ائتلاف سعودی نیز مدعی شد هشت پهپاد بمب‌گذاری شده را که از یمن به سمت عربستان پرواز کرده بودند، هدف قرار داده است.

** تصویر آرشیو است