کاربران شبکه‌های اجتماعی از خجالت معاون رئیس پلیس دوبی درآمدند

حسین رجایی، کارشناس بین الملل،   3990402193

توییت معاون رئیس پلیس دبی علیه یمنی ها، واکنش شدید اللحن کاربران در شبکه های اجتماعی علیه امارات و عربستان را به دنبال داشت.

 
 

به گزارش مهر، پس از اینکه ضاحی خلفان معاون رئیس پلیس دبی در توییتی ثروت های یمن را بیش از ثروتها و منابع کشورش دانست و یمنی ها را مورد شماتت قرار داد و مدعی شد: ثروت های یمن بیش از ثروتهای امارات است اما چکار کردند، ثروتها را رها و به قات روی آوردند». کاربران در توییتر به شدت به وی و سیاست های مخرب عربستان و امارات در یمن تاختند.
 

یکی از کاربران در اینباره نوشت: بله یمن ثروت و منابع زیادی دارد اما علت اصلی عدم توانایی یمنی ها برای بکارگیری ثروتها و منابعشان، عربستان سعودی به عنوان همسایه بد است. آنها میلیونها برای عبدالله صالح رئیس جمهور سابق هزینه کرده اند تا خادم  و مطیع آنها باشد زیرا خوشبختی یمن به مثابه بدبختی برای عربستان است.

کاربر دیگری می نویسد: به خاطر همین، یمنی ها در سال ۲۰۱۱ علیه رهبران فاسد خود قیام کردند که با وجود منابع طبیعی سرشار، آنها فقیرترین ملت قرار دادند؛ اما متاسفانه امارات و برادران آنها این رویای بزرگ را درهم شکستند و آنچه می توانیم بگوییم این است:«حسبنا الله ونعم الوکیل فیکم».

یک کاربر دیگر هم خطاب به خلفان نوشت: ثروتها و پولهای شما از رقاص خانه ها و شرابفروشی هاست به همیل دلیل هزینه جنگها و فتنه افکنی در همه جا می شود.