پیشنهاد طرح ۲ فوریتی برای پرداخت سهام عدالت به مشمولان جدید

گروه سیاسی الف،   3990401023

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با دولتی ‌ها در زمینه پرداخت سهام عدالت به مشمولان جدید گفت: بنده در دیدارهای خود خواستار رفع خلاء‌های قانونی شدم، اما این موضوع منجر به پیشنهاد طرح دو فوریت موضوع در مجلس شد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: طرحی با محوریت سهام عدالت با دو ‌فوریت به هیات رئیسه مجلس با موضوع ارائه سهام عدالت به مشمولان تقدیم شد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با آغاز به کار مجلس و پس از تشکیل کمیسیون‌ها بررسی این طرح به عنوان یکی از طرح‌های فوریت‌‌دار در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد، افزود: دغدغه این طرح رسیدگی به وضعیت کسانی است که استحقاق دریافت سهام عدالت را دارند که خود شامل چند گروه می‌شوند.

وی با بیان اینکه گروه نخست شامل ۲ میلیون نفر می‌شود که در زمان آغاز اجرای پرداخت سهام عدالت ثبت‌نام کردند اما شامل آن‌ها نشد، گفت: این افراد با وجود ثبت ‌نام و حتی دریافت برگه سهام، در لیست مشمولان قرار نگرفتند.  

شجاعی با بیان اینکه گروه دیگری وجود دارند که در این سال‌ها اعضای خانواده‌ آنها افزایش یافته است و باید اعضای جدید نیز سهام عدالت دریافت کنند، ادامه‌ داد: گروهی هم هستند که در سال‌های بعد استحقاق دریافت سهام عدالت را پیدا کردند که باید به وضعیت آنها نیز رسیدگی شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با دولتی‌ها در زمینه پرداخت سهام عدالت به مشمولان جدید گفت: دولتی‌ها رغبت چندانی به این کار ندارند و بنده در دیدارهای خود خواستار رفع خلاء‌های قانونی شدم، اما این موضوع منجر به پیشنهاد طرح دو فوریت موضوع در مجلس شد.