در گفتگو با الف مطرح شد؛ راهکارهای اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده

گروه سیاسی الف،   3990328018

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره با راهکارهای اجرایی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: برای اجرای این قانون ۱۵ هزار میلیارد تومان پول نیاز است.

راهکارهای اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده

وحید جلال زاده نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه مجلس یازدهم بدنبال اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان است، گفت: بازنشستگان می گویند اگر دولت پول ندارد چرا شاغلین و کارکنان خود را اضافه می کند. دولت بجای این کار، بخشی از بازنشستگان را بکار گیری کند تا بتوان اندکی از بی محبتی به آنها جبران شود.

وی افزود: برخی از نمایندگان معتقدند دولت اصل موضوع بدهی به بازنشستگان را بپذیرد و بعنوان دیون خود در نظر بگیرد.

نماینده ارومیه در مجلس  شورای اسلامی با بیان اینکه ما به دنبال اجرای این قانون هستیم، اظهار داشت: باید بین بودجه دولت و حق بازنشستگان یک رابطه معقولی باشد.

جلال زاده با تاکید بر ضرورت اجرای تعهدات دولت به بازنشستگان گفت: باید برای دولت درآمدهای جدید ایجاد کرد تا بتواند تعهدات خود را انجام و قانون مذکور را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی می تواند قوانین لازم برای درآمد جدید دولت را وضع کند، تصریح کرد: مجلس می تواند برای جلوگیری از فرار مالیاتی، استفاده از معادن کشور، رفع موانع صادرات و مالیات بر خانه های خالی کمک کننده باشد.

نماینده ارمیه  مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تلاش مجلس یازدهم بر این است تا بین درآمد دولت و حقوق مردم یک نسبت درست و معقولی برقرار شود.