دایی قاتل دستگیر شد

گروه حوادث الف،   3990324131

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: دایی مسلحی که در اقدامی جنون آمیز خواهرزاده خود را به قتل رساند دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سردار "عبدالرضا ناظری" عصر امروز ۲۴ خردادماه در نشست خبری با موضوع قتل خواهرزاده توسط دایی در کرمان گفت: ۲۶ روز قبل در یکی از خیابان های شهر کرمان فردی به قصد انتقام گیری مبادرت به قتل خواهرزاده خود (با شلیک گلوله) می کند که در  این جنایت فرزندنش نیز قاتل را همراهی می‌کردند.

وی با بیان اینکه قاتل متولد سال ۵۲، فرزند قاتل که وی را در این جنایت همراهی می‌کرده، متولد سال ۸۰ و مقتول نیز فردی ۲۶ ساله و دارای سابقه بوده است، اظهار کرد: بحث‌ها و اختلافات خانوادگی در سال‌های گذشته عامل دعوای طرفین بود که پس از نزاع و درگیری، این قتل در ملاء عام صورت گرفته و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و اهالی مردم منطقه می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان از اقدامات اطلاعاتی و فنی توسط نیروهای انتظامی کرمان سخن به میان آورد و عنوان کرد: با پیگیری های فنی و اطلاعاتی متوجه شدیم که قاتل به یکی از استان‌ها متواری شده است که در روز چهارشنبه هفته گذشته پس از تکمیل اطلاعات، دستور عملیاتی برای دستگیری وی صادر و عملیات دستگیری با اخذ نیابت از مقام قضایی صادر و صبح روز گذشته قاتل که در یکی از روستاها مخفی شده بود، با یک اقدامات عملیاتی غافلگیرانه توسط پلیس دستگیر شد.

وی بیان کرد: یک قبضه سلاح کلانشینکف و یک قبضه کلت کمری و مقدار زیادی مهمات جنگی و حدود ۷ کیلوگرم مواد مخدر نیز از محل مخفیگاه این شرور کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان این مطلب که فرزند این قاتل نیز قبلا دستگیر شده بود، توصیه کرد: قتل راهکار حل اختلافات خانوادگی، فرهنگی و اجتماعی نیست. قتل یک نوع جرم و جنایت در قانون جمهوری اسلامی محسوب می شود که علاوه بر پیامدهایی که بر قاتل دارد بر جامعه نیز متواتر خواهد شد لذا قانون گذار اشد مجازات را برای این نوع جنایت در نظر گرفته است.

ناظری با اشاره به اینکه پرونده این شرور در دستگاه قضایی مورد بررسی و حکم آن صادر خواهد شد، اظهار کرد: به همه مجرمین این هشدار را می دهیم که پلیس همواره در رصد آنهاست و اگر خلافی مرتکب شوند حتی اگر به خارج از کشور هم متواری شوند قطعا آنها را دستگیر و تحویل دستگاه قضا خواهیم داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فرد شروری که دستگیر شده دارای سوابق مجرمانه‌ای بوده ضمن آنکه وی پیش از نیز مدتی در زندان به سر می‌برده است.