یک "حاج قاسم" را بگذارید برای مردم

حسام بابابیگ، گروه تعاملی الف،   3990324043 ۲۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار
یک "حاج قاسم" را بگذارید برای مردم

در خبرها آمده بود یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرده طرح دو فوریتی در حال آماده شده است برای تغییر نام فرودگاه مهر آباد به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی. اینکه ارائه چنین طرحی وظیفه نمایندگان است یا خیر؟ اینکه اولویت مسائل و مشکلات امروز مردم و کشور چنین طرح‌هایی است و آیا آنها برای ارائه چنین طرح هایی انتخاب شده اند؟ همه بماند. 

اما چند نکته به نمایندگان محترم مجلس یازدهم متذکر می‌شویم: 

مردم با ارزش‌های کشور به خوبی آشنا هستند و نشان داده اند خودشان ارزش‌ها را بهتر پاس می‌دارند و نیاز به نسخه پیچی رسمی نیست. ریا و سطحی نگری بر گِرد ارزش‌ها خطرناک است. همه دیدیم مردم با وجود همین گرفتاری‌ها وگلایه‌ها و با هر مرام و دیدگاهی برای "حاج قاسم" چه کردند و هنوز داغ دارش هستند. پس نام "حاج قاسم " بلند است و ماندگار. هر چند این گونه اعمال ظاهری که کمترین خدمت است برای آن شهید عزیز را مسئولین مربوطه انجام داده و می‌دهند.

انسان های بزرگ و حاج قاسم‌ها، ساخته دست و دستورات امثال من و شما نیستند، حاج قاسم‌ها روح خدا که ودیعه الهی است در وجود هر انسان را قدر دانسته و چنان آن را پرورش داده، که به مراتب بالایی رسیده و ما آنها را دیدیم و به آنها دل دادیم. و امروزه اگر می‌بینیم که حاج قاسم سردار دل‌ها شده است برای این بود که اهل ریا و نفاق نبود، سرباز بود و خدمتگزار و از حواشی دوری می‌جست و برای خدمت به مردم می‌شتافت. اسطوره‌ها فراموش نشدنی نیستند.

پس گرفتاری و دغدغه مردم مسائل دیگری است و شما انتخاب شده‌اید برای حل آن‌ها. نه تغییر نام‌ها. نام‌های بزرگ خودشان می‌مانند و شما بهتر است امروز که اتفاقا هم رزم "حاج قاسم" و یک مدیر قوی اجرایی در راس مجلس قرار گرفته؛ به امورات مهم کشور و مردم همچون مسائل اقتصادی و معیشتی و مبارزه با فساد بپردازید چون وظیفه سنگینی بر دوش دارید. وظیفه سنگینی که خیلی‌ها به آن بی توجه بودند و فرصت خدمت‌گزاری را قدر ندانسته و چه بدنام شدند.

پس به دنبال وظایف سنگین خود باشید و یک حاج قاسم را بگذارید برای مردم.

والعاقبه للمتقین