بشار: هیچ پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکرده‌ام

گروه ورزشی الف،   3990323032

هافبک عراقی پرسپولیس گفت: نمی‌توانم به هواداران دروغ بگویم؛ الان هم از قطر پیشنهاد دارم که به لحاظ مالی خیلی به نفعم است، ولی واقعیت این است که هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم.

به گزارش روزنامه خبر ورزشی، بعد از کلی حاشیه و اعلام تاریخ‌های مختلف در مورد بازگشت بشار رسن به ایران، بالاخره هافبک عراقی پرسپولیس از راه زمینی و مرز مهران راهی ایران شد. بشار که در این چند وقت اخیر گلایه‌های زیادی از مدیران باشگاه پرسپولیس داشت، گفت هنوز هیچ پیشنهاد تمدید قراردادی از سوی باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده است. 

بشار بالاخره به ایران برگشتی، چقدر بازگشت تو طولانی شد؟
خب همان‌طور که می‌دانید کل دنیا درگیر ویروس کروناست و طی ماه‌های اخیر این بیماری اتفاقات عجیب و غریبی را در همه کشورها رقم زده است. عراق هم مثل ایران درگیر این ویروس است و افراد زیادی در کشورم مبتلا به کرونا شدند. طی ماه‌های اخیر همه پروازها از عراق کنسل شد و هیچ پروازی برای سفر به ایران وجود نداشت. در جریانید که سفرم به ایران با سختی انجام شد و من زمینی به ایران آمدم. البته شما مرا می‌شناسید که اهل دروغ گفتن نیستم. در این مدت واقعاً انگیزه‌ای برای بازگشت نداشتم که به ایران بیایم و در تمرینات شرکت کنم. با قاطعیت می‌گویم هواداران پرسپولیس تنها انگیزه و تنها دلیل برگشتنم به ایران بودند و بعد از مشورتی که با مدیر برنامه‌هایم داشتم، تصمیم گرفتم به احترام همان طرفداران پرسپولیس برگردم.

این روزهای کرونایی برای تو چطور گذشت؟
خب من هم مثل خیلی از مردم اکثر اوقات در خانه بودم و به خاطر کرونا جایی نمی‌رفتم، ولی از تمرینات غافل نشدم و هر روز تمرین می‌کردم. تمرینات اختصاصی را در سالن بدنسازی و تمرینات با توپ را در زمین چمن انجام می‌دادم. البته فکر نکنید مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کردم، چون در سالن بدنسازی فقط خودم حضور داشتم و مشکلی از این بابت وجود نداشت.

یعنی برای شروع بازی‌های لیگ برتر کاملاً آماده‌ای؟
واقعیت را نمی‌شود کتمان کرد. تمرینات انفرادی قابل قیاس با تمرینات گروهی و تیمی نیست، ولی آمادگی خوبی دارم و این موضوع را در شروع لیگ می‌بینید.

و البته خیلی در لایوهای اینستاگرامی فعال بودی.
خب در دوران قرنطینه کار دیگری نمی‌شد کرد. در واقع بهترین استفاده از فضای مجازی و اینستاگرام، همین بود. سعی می‌کردم حتی برای دقایقی با لایو گذاشتن، با هواداران حرف بزنم و آن‌ها سرگرم شوند. ضمن اینکه با خیلی از دوستانم که نمی‌توانستم آن‌ها را ببینم، صحبت کردم که لذتبخش بود.

بیشتر بخوانید:

بشار رسن: هرگز نگفتم در پرسپولیس نمی‌مانم
تو در این چند وقت بارها نسبت به مدیران پرسپولیس انتقاد داشتی. به نظر می‌رسد این مشکلات تا حدودی رفع شده که به ایران برگشتی.
من چیز خاصی نخواستم و فقط پولم را طلب کردم. همه می‌دانند من کمترین دریافتی را از باشگاه پرسپولیس داشتم. اگر هم حرفی زدم، فقط به خاطر طلبم بود وگرنه من در پرسپولیس با کسی مشکل ندارم. اگر می‌خواهید بدانید من پول گرفتم و به ایران آمدم، کاملاً این خبر اشتباه است. من طلب زیادی از باشگاه پرسپولیس دارم و همه این موضوع را می‌دانند. باشگاه به من اعلام کرد بعد از ورود به ایران یک مقدار پول می‌دهد و طی یکی، دو هفته آینده هم درصد دیگری از قراردادم را می‌دهد تا دریافتی‌ام مثل سایر بازیکنان شود.

بعضی از رسانه‌ها از قول تو اعلام کردند فصل آینده به قطر می‌روی. این خبر صحت دارد؟
من هم در نیم‌فصل سال قبل و هم ابتدای این فصل چند پیشنهاد بسیار خوب داشتم، ولی در ایران ماندم. پرسپولیس یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های آسیا به حساب می‌آید و من این تیم و هوادارانش را دوست دارم. به همین خاطر در پرسپولیس ماندم. نمی‌توانم به هواداران دروغ بگویم؛ الان هم از قطر پیشنهاد دارم که به لحاظ مالی خیلی به نفعم است، ولی واقعیت این است که هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم و فعلاً تمام تمرکزم روی پرسپولیس و بازی‌های باقی‌مانده در لیگ و آسیاست. می‌خواهم همه جام‌های ممکن را با پرسپولیس به دست بیاورم و برای هواداران تاریخسازی کنیم.

باشگاه پرسپولیس به تو پیشنهاد تمدید قرارداد داده؟
اصلاً هیچ پیشنهادی درکار نیست و باشگاه هنوز در مورد تمدید قرارداد با من صحبتی نکرده است. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و باید به فکر آینده خودم و فوتبالم باشم. نمی‌خواهم کسی را ناراحت کنم، ولی هرچه گفتم، عین واقعیت است، چون عادت به دروغگویی ندارم.

اگر پرسپولیس به تو پیشنهاد تمدید قرارداد بدهد، قبول می‌کنی؟
من چند سال فوق‌العاده در این تیم داشتم. دوستان بسیار خوبی در پرسپولیس دارم و هیچ‌وقت خاطرات خوب و قهرمانی‌هایمان را فراموش نمی‌کنم. یادم نمی‌رود هنگام فوت مادرم هواداران پرسپولیس برایم سنگ تمام گذاشتند، ولی باید شرایط مرا درک کنند. به شما گفتم باشگاه هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به من نداده است، ولی اگر پیشنهاد بدهد و شرایط مناسب باشد، من مذاکره می‌کنم و مشکلی از این بابت وجود ندارد، چون پرسپولیس را قلباً دوست دارم. واقعیت این است که دوست دارم خیلی زود و طی روزهای آینده تکلیفم برای فصل آینده مشخص شود تا من هم بدانم باید چه کاری انجام دهم.

 

نظرت در مورد برگزاری ادامه لیگ چیست؟
خب من به عنوان یک فوتبالیست دوست دارم بازی‌ها برگزار شود و از اینکه شنیدم قرار است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لیگ ادامه پیدا کند، خیلی خوشحال شدم. فوتبال شغل ما به حساب می‌آید و زندگی بدون آن بسیار سخت و دشوار است. در مجموع خوشحالم فوتبال به زندگی مردم برمی‌گردد، چون خیلی‌ها تنها دلخوشی‌شان همین فوتبال است.

ولی خیلی از تیم‌ها هنوز مخالف برگزاری بازی‌ها هستند.
تکلیف آن‌ها مشخص است؛ تیم‌هایی که زورشان به پرسپولیس نمی‌رسد و نمی‌توانند قهرمان شوند، می‌گویند لیگ را تعطیل کنید. این در حالی است که اگر هم لیگ تعطیل شود، پرسپولیس با توجه به جدول رده‌بندی باید به عنوان قهرمان مسابقات معرفی شود.

یعنی این‌قدر به قهرمانی پرسپولیس مطمئنی؟
چرا نباشم؟ تیم ما همه چیز برای قهرمانی دارد و این موضوع را طی ۳ فصل اخیر ثابت کرده پس اینکه ما شانس اصلی قهرمانی هستیم، حرف اشتباهی نیست. جدول لیگ برتر کاملاً نشان می‌دهد کدام تیم شایستگی قهرمانی را دارد و من مطمئنم بازیکنان و کادر فنی انگیزه بسیار زیادی برای قهرمانی دارند. اصلاً من برگشتم تا با پرسپولیس برای چهارمین بار قهرمان شوم. (خنده)

ولی تیم‌های دیگر مثل استقلال، سپاهان و تراکتور معتقدند می‌توانند جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند.
من در مورد این موضوع چیزی نمی‌دانم. ما یاد گرفتیم کاری به این حواشی نداشته باشیم و در زمین حرف‌هایمان را بزنیم. به نظرم جدول لیگ کاملاً واضح است و نیاز به توضیح اضافی نیست.

و حرف آخر؟
ممنون از تماس شما. می‌خواهم به هواداران پرسپولیس بگویم خیلی برایم قابل احترام هستند. آن‌ها همیشه حامی من بودند و با پیام‌های محبت‌آمیز خود مرا مورد لطف خود قرار دادند. به امید قهرمانی پرسپولیس.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین