فرمانده سپاه خوزستان: مشکل آب غیزانیه تنها با اجرایی شدن فاز دوم به پایان می‌رسد

گروه سیاسی الف،   3990322067

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: هفته آینده بعد از فاز اول پروژه آبرسانی به غیزانیه ممکن است اتفاقاتی بیفتد اما به این معنا نیست کل مشکل این مردم حل شده باشد و تنها زمانی به صورت کامل رفع خواهد شد که مسؤولین آبفا فاز دوم را نیز عملیاتی کنند.

مشکل آب غیزانیه تنها با اجرایی شدن فاز دوم به پایان می‌رسد

به گزارش فارس، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان امروز در حاشیه افتتاح ۴ واحد مسکونی برای مددجویان در منطقه غیزانیه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که مردم ما در جریان هستند، مشکلات آب غیزانیه یکی از مشکلات عمده‌ای بوده که در روزهای اخیر همه را برای کمک به آن‌ها درگیر خود کرده است.

سردار شاهوارپور عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی این منطقه بحث زیرساخت انشعاب آبی می‌باشد که از رودخانه کارون می‌آید، تا به الآن فاز اول این پروژه به اتمام رسیده است اما عملا اتفاق خاصی در راستای تامین آب مورد نیاز مردم صورت نگرفته است.

وی افزود: طبق قول‌های داده شده تا روز شنبه هفته آینده آب وارد شبکه خواهد شد که در صورت رقم خوردن آن، بخشی از مشکلات مردم حل می‌شود اما بخش دیگر آن که فاز دوم می‌باشد همچنان باقی می‌ماند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان بیان کرد: فاز دوم پروژه آبرسانی به غیزانیه با ۲۸ کیلومتر برنامه‌ریزی شده است و من از وزارت نیرو به عنوان متولی اصلی این پروژه تقاضا دارم تا با کمک‌های خود فاز دوم را انجام دهند تا به فراموشی سپرده نشود.

سردار شاهوارپور گفت: در حال حاضر گروه‌های جهادی، خیرین و سیستم‌های دولتی پای کار آمده‌اند و آب با تانکر منتقل می‌شود اما تنها به صورت مُسکن‌های موضعی کارهایی در حال انجام است.

وی افزود: اما بحث اصلی همان فاز دوم و ۲۸ کیلومتری است که آب را به غیزانیه کوچک می‌رساند و حتما باید به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار بگیرد و انجام شود ما نیز به عنوان مجموعه سپاه کمک خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان ضمن تاکید بر اینکه باید به مردم کمک کرد تا امیدوارانه در روستاهای خود باقی بمانند عنوان کرد: ما باید در کنار مردم باشیم و همه کمک کنند تا چند ماه تابستان گرم که از پنجاه درجه نیز فراتر خواهد رفت را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: زیرا روستاها در حال تولید و تامین گوشت و محصولات کشاورزی مورد نیاز ما هستند و در صورتی که مورد توجه قرار نگیرند روستاها متروکه و فعالیت‌ها تعطیل خواهد شد و کمک به تامین آب شرب مردم یک نیاز حداقلی است که باید تامین شود.

سردار شاهوارپور گفت: هفته آینده بعد از فاز اول پروژه آبرسانی به غیزانیه ممکن است اتفاقاتی بیفتد اما به این معنا نیست کل مشکل این مردم حل شده باشد و تنها زمانی به صورت کامل رفع خواهد شد که مسؤولین آبفا فاز دوم را نیز عملیاتی کنند.