سرمایه گذاری کم ریسک در بازارهای مالی به کمک سایت TraderNova.com

گزارش بازرگانی،   3990317146

در این مقاله راهنما که توسط وبسایت مرجع معامله گری در بازارهای مالی یعنی وبسایت TraderNova و وبسایت Investopedia.com تهیه و تنظیم شده است، به شما روش های سرمایه گذاری کم ریسک در بازارهای مالی را خواهیم آموخت. پس اگر شما هم برای شروع سرمایه گذاری و کسب درآمد از طریق بورس، فارکس یا بازار ارزهای دیجیتال سردرگم هستید و مطمئن نیستید از چه روشی استفاده کنید و یا چطور آغاز کنید، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

معمولا افرادی که به هر طریقی جذب فرصت های سرمایه گذاری بی نظیر بازارهای مالی می شوند، بدون اینکه در کلاس های استاندارد آموزش فارکس و یا آموزش بورس شرکت کنند یا در دوره های آنلاین یادگیری صفر تا صد آن حضور پیدا کنند مسیر اشتباه دیگری را برمی گزینند.

اغلب افراد با کمی جستجو در اینترنت یک بروکسر فارک TraderNova پیدا می کنند، در آن افتتاح حساب می کنند و با عجله و شتابزدگی هر چه بیشتر واریز وجه انجام می دهند و در عرض چند روز سرمایه سخت به دست آمده خود را فدای عجله خود در کسب درآمد میلیاردی از فارکس می کنند.

اما روش صحیح برای شروع شغل معامله گری و کسب درآمد پایدار و دائمی از آن به شرح زیر می باشد:

مشاوره: به این معنی که فرد با مشورت با افراد با تجربه و کسانی که معامله گری شغل و منبع درآمد اصلی آن هاست، به طرز فکر صحیحی از چشم انداز این شغل و فراز و فرودهای آن برسد و بتواند به صورت منطقی هدف گذاری صحیحی به صورت ماهانه برای این شغل داشته باشد.

یادگیری: منظور ما از یادگیری در این جا صرفا مطالعه چند کتاب و فایل و پی دی اف و نهایتا مشاهده یکی دو تا ویدیو آموزشی نیست. منظور شروع اصولی آموزش فارکس و تحلیل گری است به نحوی که در طی مدت یک الی سه ماه شما تمامی مطالب مربوط به تحلیل سنتیمنتال و تکنیکال را یاد بگیرید و به صورت تئوری کاملا به مطالب و نکات کار مسلط شوید. توصیه می کنیم اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید از سایت آموزش فارکس تریدر نووا به آدرس www.TraderNova.com دیدن کنید.

تمرین و تمرین و تمرین: خب حالا که هر چه بود و نبود را یاد گرفتید، فرصت مناسبی است که به تمرین آن ها بپردازید. در اکثر بازارهای مالی من جمله بازار بورس و فارکس امکانی وجود دارد که شما بتوانید در یک حساب به معامله کردن بپردازید بدون اینکه برروی پول و سرمایه واقعی خود ریسک کنید. این کار از طریق حساب های دمو یا آزمایشی امکان پذیر است. به این طریق که شما با یک حساب تستی مثلا 10 هزار دلاری شروع به معامله می کنید اما حتی اگر این 10 هزار دلار را کاملا ضرر کنید هم مسئولیتی در قبال آن پول به هیچ شرکت یا کارگزاری نخواهید داشت. 

افزایش سرمایه تدریجی: شما پس از سپری کردن یک الی 2 ماه معامله در حساب های آزمایشی می بایست حساب معاملاتی خود را با پول واقعی شارژ کنید و پله پله سرمایه تحت معامله و مدیریت خود را افزایش دهید.

روش 4 مرحله ای فوق الذکر روشی مطمئن برای شروع صحیح معامله گری است. اما هستند افرادی که زمان و یا حوصله این قبیل کارها را ندارند و به اصطلاح عام به دنبال پول آسان (Easy Money) هستند و نمی خواهند برای کسب درآمد اضافه زحمت اضافه بکشند. به این قبیل افراد در بازار فارکس استفاده از حساب های مدیریت شده یا همان پم PAMM را توصیه می کنیم و در بازار بورس ایران نیز استفاده از صندوق های سرمایه گذاری معتبر که مجوز بانک مرکزی را دارند.

حساب های پم روش نسبتا محبوب و پرطرفداری در بازارهای مالی خارج از کشور هست که چند سالی است جای خود را میان سرمایه گذاران تنبل باز کرده است! روش کار به این صورت است که تریدرها و معامله گران موفق به کمک سازوکاری که کارگزاری ها در سرتاسر جهان ایجاد کرده اند، عملکرد معاملاتی خود را در معرض نمایش می گذارند و افراد مختلف با بررسی میان این حساب ها، مناسب ترین تریدر را از لحاظ مدیریت ریسک و سلیقه معاملاتی و سوددهی برای خود انتخاب می کنند و پس از واریز و جه به حساب خود، حساب شخصی خود را به حساب آن تریدر متصل می کنند و معاملات وی به صورت اتوماتیک و خودکار کپی می شود. در عوض این کپی کردن معاملات، مقداری از سود خود را به صورت خودکار به تریدر پرداخت می کنند.

اگر شما هم سرمایه گذار تنبلی هستید و به دنبال کپی کردن معاملات سایر تریدرهای موفق در بازار هستید، حتما به سایت www.TraderNova.com سر بزنید.

منبع:https://tradernova.com/سرمایه-گذاری-کم-ریسک-در-فارکس-ممکن-است؟/