هشدار فرمانده سابق آمریکایی به ترامپ:در سابقه کشورمان هیچ گاه به این نقطه نرسیده بودیم

گروه جهان الف،   3990316032 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

«ژنرال جان آلن» ژنرال بازنشسته آمریکایی و فرمانده سابق نیروهای این کشور و نیروهای ناتو در افغانستان در پی تهدید ترامپ برای استفاده از نیروی نظامی جهت سرکوب معترضان این کشور، به وی هشدار داد.

 به گزارش شفقنا، آلن در گفتگو با سی ان ان هشدار داد که تهدیدهای ترامپ ممکن است آغازی بر پایان تجربه آمریکا باشد و اظهار کرد: در تاریخ کشور سابقه نداشته که به این نقطه رسیده باشیم.

وی افزود: باید آنچه اکنون در اینجا اتفاق می افتد را به یاد بیاوریم، ما در حال حاضر با یک بیماری همه گیر جهانی روبرو هستیم که بیش از ۱۰۷ هزار نفر را کشته و ۷ میلیون نفر را در آمریکا از کار بیکار کرده است و اقتصاد ما رنج می برد.

آلن ادامه داد: بهترین رهبرانی که من می شناسم، با فروتنی خدمت می کنند؛ اینها آماده رهبری جبهه مقدم و کسانی هستند که به زیردستان خود، همدردی واقعی می کنند و از خود احترام نشان می دهند.

این فرمانده بازنشسته آمریکایی در ادامه گفت: ما اکنون بیش از هر زمانی به چنین رهبرانی نیاز داریم که دارای چنین ویژگی هایی باشند.آمریکایی ها به دنبال رهبری در بالاترین سطوح هستند و این یک فرصت تاریخی است که رئیس جمهور کشور را متحد کند.