زد و خورد معترضان با پلیس در اطراف کاخ سفید

گروه جهان الف،   3990311050

معترضان خشمگین در ادامه تظاهرات علیه قتل شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط مامور پلیس سفید پوست، روز شنبه در نزدیکی کاخ سفید تظاهرات کردند.

زد و خورد معترضان با پلیس در اطراف کاخ سفید

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، معترضان روز شنبه با برپایی تظاهرات در نزدیکی ساختمان کاخ سفید برخی از موانع امنیتی ایجاد شده را از بین بردند و برخی از آنها به زد و خورد با پلیس پرداختند.

بر اساس این گزارش، تصاویر و فیلم های منتشر شده در فضای مجازی نشانگر درگیری معترضان خشمگین با گروهی از نیروهای پلیس در اطراف کاخ سفید است.

واشنگتن پست نیز گزارش داده است که این دومین درگیری خشونت آمیز بین معترضان و نیروهای امنیتی و پلیس طی روزهای اخیر به شمار می رود. صدها نفر از تظاهرات کنندگان روز شنبه در اطراف ساختمان کنگره تجمع کرده و به سوی کاخ سفید حرکت کردند. تعداد زیادی از ماموران سرویس مخفی آمریکا نیز برای برخورد و مقابله با تظاهرات کنندگان معترض در اطراف کاخ سفید مستقر شده‌اند.

تعدادی از خودروهای متعلق به سرویس مخفی آمریکا نیز در این درگیری‌ها آسیب دیده است. ماموران پلیس با استفاده از باتوم و اسپری فلفل سعی در متفرق کردن تظاهرات کنندگان داشته‌اند. ماموران سرویس مخفی و پلیس آمریکا با تجهیزات کامل ضد شورش در اطراف کاخ سفید هستند.