کندوان از ساعت ۱۳ جمعه یک طرفه می‌شود

گروه اجتماعی الف،   3990309010

 

تردد انواع وسایل نقلیه همزمان با پایان تعطیلات عید سعید فطر از ساعت ۱۳ امروز ( جمعه) تا ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

به گزارش مرکز مدیریت راه های کشور از آخرین وضعیت جاده‌های شمالی اکشور، اکنون تر افیک سنگینی در جاده چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده هزارچم گزارش شده است.

تردد در جاده‌های هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) روان است و همچنین جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور نیز اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار۲۹۰ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۲ درصد افزیش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۲ اوج تردد بین ساعت ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

بر اساس اعلام این مرکز از محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۱۰  خرداد ماه،تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه دهم خرداد از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران –  سمنان –  مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین این مرکز گزارش داد در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.