اخذ نرخ‌های نامتعارف برخی کافی‌نت‌ها با شگرد‌های مختلف! + نرخ مصوب

گروه اقتصادی الف،   3990308094

رئیس اتحادیه فناوران رایانه در خصوص چگونگی ثبت نام خودرو در برخی از کافی نت‌ها توضیحاتی داد.

 
 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با افزایش مراجعات مردمی به کافی نت ها و پیشخوان های دولت در این روزها، بروز برخی تخلفات از جمله اخذ مبالغ بالاتر از نرخ مصوب اتحادیه، در حال رخ دادن است.

موضوعی که با شدت گرفتن حضور مردم در این اماکن برای ثبت روش آزادسازی سهام عدالت، خرید ETF ها و همچنین دریافت کد بورسی بیشتر به چشم می خورد.

مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان، به افزایش تعداد این تخلف ها در کافی نت ها اعتراض کرده و خواستار رسیدگی بیشتر به این موضوع شده اند.

اخذ مبالغ بیشتر برخی از کافی نت ها با شگرد ثبت نام زودتر خودرو

محمد فرجی رئیس اتحادیه فناوران رایانه ،با اشاره به اعتراض برخی از مراجعه کنندگان به قیمت های نامتعارف برخی از کافی‌نت ها، اظهار کرد: از سال ۹۷ تاکنون تعرفه کافی نت‌ها تغییر نکرده است اما در هفته آینده نرخ نامه جدیدی برای آن‌ها مصوب خواهد شد.

فرجی با بیان اینکه با بیان اینکه فعالیت دفاتر پیشخوان دولت باعث اخلال در کار کافی نت ها شده است، ادامه داد: دریافت نرخ های غیر متعارف شامل حال همه کافی نت ها نیست. متاسفانه برخی از آن‌ها در زمان ثبت نام خودرو با این عنوان که در ثبت نام آشنا دارند و به راحتی و با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانند این کار را انجام دهند، تخلف می‌کنند که بدین منظور برخی افراد شاکی به اتحادیه مراجعه می‌کنند.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه در خصوص راه اندازی بخش شکایات و عضویت اعضا آنلاین، گفت: از امسال و  بخش عضویت آنلاین اعضا راه اندازی می‌شود و در کنار آن بخش شکایات خواهیم داشت و اگر شکایتی وجود داشته باشد سریعا پیگیری می‌کنیم.

به گفته این مقام مسئول در کنار خدمات اینترنتی موضوعات خدمات دیگری، چون کپی و پرینت نیز رایج بود که سابق بر این به دلیل عدم وجود نرخ مصوب برای کافی‌نت‌ها گاهی شاهد بودیم که با نرخ‌های متفاوتی از سوی فعالان این بخش انجام می‌شد.

نرخ تعرفه کافی نت‌ها بر اساس جدول زیر است:

چگونگی ثبت نام خودرو در برخی از کافی نت ها