طرح مدیریت یکپارچه شهری را در مجلس ارائه می‌دهیم

گروه سیاسی الف،   3990308040

 رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: طرح مدیریت یکپارچه شهری را در مجلس ارائه خواهیم کرد.

به گزارش فارس، علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها در حاشیه سی و یکمین جلسه علنی شورای عالی استان‌ها پس از انتخابات هیأت رئیسه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امیدوار هستم با انتخابات جدیدی که در شورای عالی استان‌ها اتفاق افتاد بتوانیم تکلیفی که نمایندگان بر دوشمان گذاشتند به خوبی انجام دهیم.

وی بیان داشت: شورای عالی استان‌ها یک ظرفیت بزرگی است که متأسفانه در کشور مغفول مانده است و با توجه به کمیسیون‌های تخصصی که شورای عالی استان‌ها در اختیار دارد می‌تواند طرح‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مجلس ببرد و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تبدیل به قانون کند.

احمدی عنوان کرد: شورای عالی استان‌ها دارای یک جمعیت 117 هزار نفری است که می‌توان از ظرفیت آن به درستی استفاده کرد.

رئیس شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: در حال حاضر شوراها در دورترین نقطه کشور نیز حضور دارند و می‌توان از این ظرفیت و پتانسیل به درستی استفاده کرد و با همکاری دولت و مجلس قطعا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ابعاد کار شوراها نظارتی است و می‌تواند بر تمامی دستگاه‌های دولتی نظارت داشته باشد، ولی متأسفانه طی مدت اخیر بُعد نظارتی شورای عالی کم رنگ‌تر شده است و باید آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تقویت کنیم.

احمدی یادآور شد: یکی از اقداماتی که در اولویت شورای عالی استان‌ها قرار دارد، ارائه طرح مدیریت یکپارچه شهری به مجلس شورای اسلامی است و امیدواریم آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هر چه سریع‌تر به ثمر برسانیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: در حال حاضر بودجه شورای عالی استان‌ها 36 میلیارد تومان است که با توجه به مشکلات اخیر نتوانستیم این بودجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کنیم و به‌زودی اقدامات لازم نیز در این خصوص اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌