سرلشکر سلامی: در مقابل هیچ دشمنی کرنش نمی‌کنیم /روزی دشمنان آتش اصلی‌ ایران را در دریا و آسمان خواهند دید

گروه سیاسی الف،   3990308026

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی صاحب اراده‌ است در برابر هیچ دشمنی کرنش نمی‌کنیم و عقب نمی‌نشینیم پیشروی ذات کار ماست، دفاع منطق ما در جنگ است اما دفاع به مفهوم انفعال در برابر دشمن نیست.

سرلشکر سلامی: در مقابل هیچ دشمنی کرنش نمی‌کنیم /روزی دشمنان آتش اصلی‌ ایران را در دریا و آسمان خواهند دید

به گزارش تسنیم ، صبح امروز با حضور سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی زیادی از مسئولان لشکری و کشوری مراسم الحاق 112 فروند شناور موشک انداز به ناوگان مدافعان امنیت خلیج فارس در بندرعباس برگزار شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم ‌اظهار داشت: جمهوری اسلامی صاحب اراده‌ است در برابر هیچ دشمنی کرنش نمی‌کنیم و عقب نمی‌نشینیم پیشروی ذات کار ماست، دفاع منطق ما در جنگ است اما دفاع به مفهوم انفعال در برابر دشمن نیست، عملیات و تاکتیک ما تهاجمی است و این را در میدان نشان دادیم.

وی با تاکید بر استحکام عرصه مواجه با دشمن در دریا افزود: عرصه مواجه ما با دشمنان عرصه مستحکم شده است، راهبرد ما در دریا برگرفته و الهام یافته از فرمایشات رهبری حکیم است. 

وی تصریح کرد: آنچه می‌بینیم عرصه‌ای از تولید و تولد قدرت است و روز به روز با آرایه‌های جدید از قدرت روبرو می‌شویم قلمرو دفاعی خود را تا دوردست امتداد می‌دهیم نیروی دریایی ما ماموریت دارد با تاثیرگذاری و دفاع امنیت بخش به حفظ منافع ملی و تعقیب و انهدام دشمن در دور دست بپردازد. 

فرمانده کل سپاه با اشاره به عجز دشمنان انقلاب اسلامی در برابر ویروس کرونا تاکید کرد: امروز در شرایط سخت که قدرت‌ها در برابر کرونا نتوانستد نمایش آبرومندی داشته باشند اما ملت ایران بیماری را مهار می‌کند و مجلس یازدهم که مجلسی انقلابی و استکبار ستیز است را با نشاط و شور انقلابی افتتاح و این مجلس نقطه آغاز یک جهش جدید می‌شود. 

وی ادامه داد: این مسئله نشان دهنده شکوه و عظمت یک انقلاب بزرگ و نیروی قدرتمند است آنچه که امروز می‌بینیم در فضای تحریم به دست آمده، شکستن تحریم و طراحی و ساخت سیستم‌ها و بومی کردن آنها است. 

سرلشکر سلامی گفت: بخش مهمی از قدرت نظامی دریایی ما ناشناخته است، جز مهم و خطرناک این قدرت پنهان است، دشمنان ما این قدرت را روزی خواهند دید که نیت و نگاه بد به این سرزمین داشته باشند و آن روز آتش اصلی نیروهای ما را در دریا و آسمان خواهند دید و میدان جنگ، جهنمی برای دشمنان ایران و اسلام خواهد شد.

وی افزود: اعتماد به نفس قوی داریم، رهبر معظم انقلاب این اعتماد را به ما تعلیم داده است ایشان رهبری دوراندیش، دشمن شناس و الهام یافته از وحی هستند که با اتکا به ایشان راه را به پیش می‌بریم ملت ایران هم اطمینان داشته باشند ما از هویت و کرامت آنها پشتیبانی خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: حرف ما با عمل هیچ تفاوتی ندارد، هیچ وعده بی‌عملی نداریم امروز ملت ایران در اوج عزت و کرامت قرار دارد این در حالی است که دشمن اضطراب سیاسی دارد اما در ایران در اوج سخت‌ترین شرایط انتخابات با شکوه برگزار شد و در بستر آرامش و امنیت افتتاح یک مجلس انقلابی را شاهد بودیم، این مجلس با نشاط و انقلابی با روحیه استکبار ستیزی به پیش خواهد رفت و ما هم حامی آنها هستیم به ملت اعلام می‌کنیم ما پیشمرگان شما هستیم و اجازه تسلط دشمن به کشور را نخواهیم داد و آنها راهی جز عقب نشینی در برابر ملت ایران را ندارند.