پورمختار: رأی بالا به رئیس مجلس آتی او را در انجام وظایفش مقتدرتر می‌سازد

گروه سیاسی الف،   3990304152

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رأی بالای نمایندگان به انتخاب رئیس مجلس دوره بعدی او را در انجام وظایف تقنینی و نظارتی خود با پشتوانه قوی‌تری همراه ساخته و مقتدرتر می‌سازد.  

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس گفت: رئیس مجلس دارای یک شخصیت ملی  و یک شخصیت بین‌المللی است و هم در عرصه ملی تأثیرگذار است و هم در بین‌المجالس جهانی او را به عنوان نماینده ایران می‌شناسند.

وی افزود: به عنوان مثال در عرصه داخلی رئیس مجلس در شورای اقتصادی سران قوا حضور دارد که تصمیمات این شورا از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در عرصه بین‌المللی نیز در مجامع مختلف رئیس مجلس حضور دارد و در اجلاسیه‌های مختلف می‌تواند حضوری مؤثر داشته باشد.

پورمختار خاطرنشان کرد:‌ بر همین اساس رئیس مجلس یازدهم باید فردی باشد که در مسائل داخلی و بین‌المللی اشراف کامل داشته باشد و از توانمندی‌های خاصی در این زمینه برخوردار باشد.

وی افزود: رأی بالای نمایندگان به انتخاب رئیس مجلس آینده می‌تواند پشتوانه قوی برای وی به شمار آید و او را در انجام وظایف نظارتی و تقنینی خود مقتدرتر سازد.