شمار قربانیان کرونا در آمریکا

گروه جهان الف،   3990301019

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ یکهزار و ۵۱۸ مورد جدید ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۹۳ هزار و ۴۳۹ نفر افزایش یافت.

به گزارش فارس، دانشگاه «جانز هاپکینز» گزارش کرد که با مرگ یکهزار و ۵۱۸ نفر جدید در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۹۳ هزار و ۴۳۹ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین حاکی از آن است که در شبانه روز گذشته با ابتلای ۲۳ هزار و ۲۸۵ مورد جدید به ویروس «کووید-۱۹»، مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در ایالات متحده آمریکا به یک میلیون و ۵۵۱ هزار و ۸۵۳ نفر رسید.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نمایانگر افزایش تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را یک میلیون و ۵۹۱ هزار و ۹۹۱ نفر و مجموع قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور را ۹۴ هزار و ۹۹۴ نفر گزارش کرد.ایالت نیویورک با ۳۶۳ هزار و ۵۱۷ مورد ابتلا و ۲۸ هزار و ۸۱۶ مورد فوتی، همچنان کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا است.

طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده، تاکنون دستکم پنج میلیون و ۸۸ هزار و ۴۵۵ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند که از آن میان ۳۲۹ هزار و ۷۶۹ نفر جان خود را از دست دادند و دو میلیون و ۲۲ هزار و ۷۲۷ نفر نیز بهبودی پیدا کرده‌اند. ایالات متحده آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا قرار دارد.