عاملان اصلی شرارت و تیراندازی خیابانی در مشهد دستگیر شدند

گروه حوادث الف،   3990230196

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عاملان شرارت و تیراندازی هوایی در بلوار طبرسی شمالی خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر شرارت و تیراندازی هوایی 2 جوان پرایدسوار در محدوده بلوار طبرسی شمالی مشهد، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در پی هماهنگی‌های به عمل آمده، بلافاصله تحقیقات پلیسی آغاز و بررسی‌های اولیه نشان داد 2 جوان پرایدسوار در حالی که یکی از آنان اسلحه شکاری و قمه در دست داشته، اقدام به تیراندازی هوایی و پس از آن ایراد خسارت به یک دستگاه موتورسیکلت و خودرو پارک شده در کنار خیابان کرده و متواری شده اند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران انتظامی مشهد در این ماموریت ضربتی با پیگیری دقیق سرنخ‌های به دست آمده به اطلاعاتی دست یافتند که منجر به چهره زنی 2 عامل اصلی این شرارت خیابانی شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با تعقیب و مراقبت‌های پوششی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی برای بازرسی محل وارد عمل شد و در نتیجه 2 متهم اصلی پرونده در حالی که اقدام به تخریب شیشه‌های یک خانه کرده و قصد فرار داشتند را دستگیر کردند.

صارمی ساداتی با اشاره به این که در ادامه این عملیات موفق، 3 متهم دیگر این پرونده نیز توسط پلیس دستگیر شدند، اظهار کرد: از این متهمان یک قبضه اسلحه شکاری، 6 فشنگ و 2 قمه کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان این که 2 متهم اصلی پرونده که دارای سابقه نزاع هستند در تحقیقات اولیه به شرارت اعتراف کرده‌اند و با دستورات تخصصی مقام قضایی، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.