اپلیکیشن استادکاراعلام کرد/ با تمام ظرفیت در خدمت مردم هستیم

  3990230044

به گزارش روابط عمومی شرکت استاد کار، در روزهایی که به دلیل فراگیر شدن بیماری کرونا خیلی از مشاغل سنتی تعطیل هستند و یا اجازه فعالیت ندارند، استارتاپ‌ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی نشان دادند می‌توانند راهگشا باشند و با رعایت نکات ویژه بهداشتی هم به مردم خدمت‌رسانی کنند و هم حافظ جان و سلامت آنها باشند. از فروشگاه‌های اینترنتی لباس و تجهیزات و سوپرمارکت‌های آنلاین تا اپلیکیشن های حمل‌ونقل هرکدام به‌نوعی در تلاشند تا شرایط زندگی مردم در دوران فاصله‌گذاری اجتماعی به‌صورت عادی پیگیری شده و سختی این روزها برایشان آسان شود..

در میان اپلیکیشن هایی که در زمان شیوع بیماری پرتلاش ظاهر شدند اما کمتر مورد توجه قرار گرفتند، اپلیکیشن های خدمات منزل و ساختمان هستند. به همین بهانه سری زدیم به اپلیکیشن استادکار تا ببینیم در این شرایط ویژه چه راهکاری در نظر گرفتند و چطور پاسخگوی نیاز مشتریان خود بودند.

خبرنگار ما در مصاحبه با علی فزونی مدیر عامل استادکار از وی در مورد فعالیت‌های استادکار در زمان شیوع ویروس کرونا پرسید که وی گفت: «از زمان شیوع کرونا، آموزش‌های پیشگیرانه را به متخصصان استادکار داده‌ایم و حتی استفاده از ماسک و دستکش را برایشان اجباری کردیم.» وی اینگونه ادامه داد: «برای اینکه متخصص‌ها دغدغه مالی بابت هزینه ماسک و دستکش نداشته باشند، این هزینه توسط استادکار به آنها پرداخت می‌شود تا هم متخصصان سالم و سلامت بمانند و هم استفاده کنندگان از خدمات با خیالی آسوده‌تر از خدمات استفاده کنند.»

در پاسخ به این سوال که در این مدت چه خدماتی را بیشتر مد نظر قرار دادید، گفت:« بیشتر تمرکز ما روی خدمات ضروری و اورژانسی خانه و ساختمان بود. زیرا می‌دانستیم با خراب شدن بعضی از وسایل منزل از قبیل یخچال، گاز، لباسشویی و یا مشکل در تاسیسات ساختمان همچون لوله کشی ساختمان ، پکیج، آبگرمکن و موتورخانه ممکن است شرایط زندگی برای مردم سخت شود. به همین دلیل این خدمات را به صورت ویژه در اختیار مردم قرار دادیم.»

استادکار به تازگی اعلام کرد در این مدت سرویس جدیدی به نام خدمات ضدعفونی منزل و شرکت‌ها را با همکاری یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مواد ضدعفونی‌کننده کشور راه‌اندازی کرده است تا شرکت‌هایی که مجبور هستند در این مدت فعالیت کنند و کارمندان و کارگرانشان باید در محل کار حاضر شوند، بتوانند محیط امن و عاری از ویروس داشته باشند. این سرعت عمل و دانش استارتاپها به همراه روحیه خدمت‌رسانی که در ذات آنهاست، می‌تواند کارگشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

 

علی فزونی که خود سابقه راه‌اندازی چندین استارتاپ در حوزه تکنولوژی را در کارنامه دارد، اظهار کرد: «باور داریم استارتاپ‌ها با استفاده از تکنولوژی و با تکیه بر دانش، اشتیاق و توانایی حل مسئله و نیروی جوان و تحصیل کرده می‌توانند گره‌گشای دوره‌های سخت باشند. چون ذات چابک استارتاپ‌ها در تغییرات گسترده بازارها، هم باعث حل مشکلات مردم با روش‌های سریع و بهینه می‌شود و هم فرصت‌های کسب و کاری جدیدی را ایجاد می‌کند.»

ما نیز امیدواریم در آینده با اعتماد و توجه بیشتری که معطوف استارتاپ‌ها می‌شود، بسیاری از کارها از پیچ‌وخم بروکراسی و کارهای اداری خارج شده و مردم بتوانند بدون واسطه به خدماتی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند.