تکذیبیه شرکت همیار ماینر در مورد وابستگی به سایر شرکت ها

گزارش بازرگانی،   3990229143
تکذیبیه شرکت همیار ماینر در مورد وابستگی به سایر شرکت ها

چند روزی است تصاویری از مجوزهای ماینینگ بیت کوین شرکت همیار ماینر که مستقیما از وزارت صنعت، معدن و تجارت توسط وکلای شرکت اخذ شده است، در فضای مجازی دست به دست می شود.

در کپشن ذیل تصویر زیر متن جالبی قابل مشاهده است با این مضمون که "با مساعدت و سفارش شرکت ***، شرکت همیار ماینر نیز توانست مجوز ماینینگ اخذ کند!"

بدین وسیله شرکت همیار مایا سورین با شماره ثبت 548535 وابستگی خود به هر شرکت، نهاد و سازمان دیگری را تکذیب می کند و اعلام می دارد که در جهت پیشبرد اهداف خود، هیچگونه همکاری یا شراکتی با افراد یا شرکت های مدعی ندارد.

و با شناختی که از انتشار دهندگان مطالب کذب دارداقدامات حقوقی لازم را انجام داده و در صورت تکرار تخلفات وارد فاز قضایی خواهد شد .

 

مسلما وقتی بحث سرمایه گذاری می شود، تمام افراد کاملا منطقی به اعتبار شرکت، سابقه فعالیت دامنه در حوزه مربوطه، دسترسی تلفنی و حضوری به محل شرکت، متن قرارداد حقوقی بین فرد و شرکت، نظرات سایر مشتریان در فضای مجازی، میزان سود سرمایه گذاری و ... توجه می کنند و سعی می کنند صحیح ترین تصمیم را بگیرند. اما وقتی سایتی با ادعاهای نادرست و بازی با اعداد و ارقام، وعده سودهای هنگفت به افراد می دهد، متاسفانه خیلی از افراد به صورت کاملا هیجانی و بدون در نظر گرفتن پارامترهای تصمیم گیری منطقی، سرمایه سخت به دست آمده خود را به راحتی در اختیار این شیادان می گذارند.

شرکت همیار مایا سورین با برند همیار ماینر از مرداد ماه سال 1398 تحت دامنه www.HamyarMiner.com فعالیت رسمی خود را در کشور آغاز کرد و با تکیه بر تجربه چندین ساله مدیران و مشاوران خود در امر تجهیز فارم های استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتال، اقدام به اجاره قدرت استخراج بیت کوین به علاقه مندان کرد. از همان ابتدا دغدغه این شرکت کسب اعتماد مشتریان از راه صحیح بود و در این راه سعی شد با برگزاری ده ها سمینار و وبینار آموزش بیت کوین در سطح کشور، فرهنگ سازی های لازم جهت افزایش سطح دانش و مهارت عموم مردم نسبت به ارزهای دیجیتال انجام شود.

مهم ترین دغدغه مردم فهیم ایران در امر سرمایه گذاری و اجاره ماینر، انعقاد قرارداد رسمی و محضری بود. وکیلان و مشاوران حقوقی شرکت در طی 3 ماه کار کارشناسی تخصصی، نهایتا قراردادی 7 صفحه ای تنظیم کردند که تمام کلیات و جزییات این کار در آن لحاظ شد. نتیجه این کار نیز رضایت 100% مشتریان از سرمایه گذاری در سایت کلود ماینینگ همیار ماینر بود. اعتماد و رضایت مشتریان به راحتی به دست نمی آید و برای کسب آن زحمات بسیاری کشید، ما از تلاش برای شما عزیزان هیچ گاه خسته نمی شویم.

آخرین دغدغه مشتریان HamyarMiner نیز اخذ مجوز ماینینگ از وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که به حول و قوه الهی این پروژه نیز با موفقیت به اتمام رسید و مجوز استخراج با ظرفیت 40.000 تراهش بر ثانیه به عنوان بزرگترین فارم قانونی در ایران برای وبسایت www.HamyarMiner.com اخذ شد تا نشانه دیگری بر سلامت و صحت عملکرد این شرکت محبوب در بین ایرانیان علاقه مند به ارزهای دیجیتال باشد.

توصیه می کنیم اگر به دنبال سرمایه گذاری قانونی در ارزهای دیجیتال هستید حتما به وبسایت استخراج ابری بیت کوین همیار ماینر مراجعه کنید.