رهبر انقلاب: اگر سردار سلیمانی ۱۰ سال دیگر زنده بود، او را کنار نمی‌گذاشتم

گروه سیاسی الف،   3990229028 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رهبر معظم انقلاب درباره جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند: اگر دَه سال دیگر هم زنده می ماند و بنده زنده می ماندم و بنا بود که من مشخّص بکنم، او را در همین جا نگه می داشتم و کنار نمی گذاشتم.

رهبر انقلاب: اگر سردار سلیمانی ۱۰ سال دیگر زنده بود، او را کنار نمی‌گذاشتم

به گزارش الف، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) در بخشی از بیاناتشان در نشست تصویری با مجموعه‌ای از جوانان دانشجو و تشکلهای دانشگاهی که عصر گذشته (یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به لزوم داشتن دولت جوان حزب ‌اللهی فرمودند: مکرر گفته ام که به چنین دولتی معتقد و امیدوارم اما معنای این حرف صرفاً این نیست که یک جوان سی و چند ساله رئیس دولت باشد بلکه معنای دولت جوان و حزب اللهی یک دولت سرپا، پای کار، آماده و با نشاط است که بتواند کار کند و خسته و از کار افتاده نباشد.

ایشان افزودند: بعضی ها تا سنین بالا به یک معنا جوان هستند. همین شهید عزیزی که شما اسم بردید، یعنی شهید سلیمانی عزیز که  بنده شب و روز به یادش هستم ایشان نزدیک ۶۰ سال سن داشتند و جوان نبود . اگر دَه سال دیگر هم زنده می ماند و بنده زنده می ماندم و بنا بود که من مشخّص بکنم، او را در همین جا نگه می داشتم و کنار نمی گذاشتم. بنابراین می‌توان به افرادی که در سنین جوانی نیستند، ولی کارهای جوانانه و خوبی می توانند انجام دهند مسئولیت داد.

متن کامل بیانات رهبر انقلاب را اینجا بخوانید.