عرضه خودروی Lux جدید در سری خودرو‌های Cherokee جیپ

گروه فناوری الف،   3990223015

گروه خودروسازی جیپ در سری خودرو‌های Cherokee خود، یک نوع Lux جدید را عرضه کرده است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با یک نگاه اجمالی به سایت شرکت جیپ و بخش Cherokee این شرکت متوجه خواهید شد که در بین ۱۰ ترکیبی که این خودروسازی دارد، یک خودروی جدید Latitude Lux اضافه شده است. در بین محصولات Cherokee جیپ، Latitude Lux بالاتر از سایر مدل‌های Latitude و Altitude قرار دارد و زیر Limited قرار داده شده است. بر اساس گزارش MI، حدود ۴۴ درصد از خریداران Cherokee خودرو‌های Latitude یا Latitude Plus را خریداری کرده‌اند و این مدل جدید توانسته است خریداران بیشتری را به خود جلب کند.

خبر بهتر این است که Latitude Lux تجهیزات پلاس را هم در خود دارد. جیپ Cherokee Latitude Lux با بسته امنیتی ۶۹۵ دلاری ارائه خواهد شد. این خودرو دارای مجهز به سیستم ترمز خودکار اورژانسی، سیستم هشدار تصادف، هشدار خروج از خطوط و در نهایت برف پاک‌کن هوشمند است. علاوه بر این امکانات، Latitude Lux دارای صندلی‌های جنس چرم است که صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن هستند. فرمان این خودرو روکشی چرمی دارد. موتور خودرو از راه دور استارت می‌خورد. برف پاک‌کن آن هم دارای سیستم ضد یخ است و هیچوقت در هوای سرد یخ نمی‌زند. صندلی جلو دارای تنظیم ارتفاع و سکو برای مسافران است.

عرضه خودروی Lux جدید در سری خودرو‌های Cherokee جیپ

با گفتن همه این سرویس‌ها و تجهیزات، باید اشاره کرد که Latitude Lux در یک مدل ۳۱ هزار و ۳۹۵ دلاری و در مدل ۳۲ هزار و ۸۹۵ دلاری عرضه می‌شود. Latitude Plus با قیمت ۳۲ هزار و ۷۲۵ دلاری اختلاف ۱۳۳۰ دلاری خود سر تجهیزات بیشتری که دارد، اختلاف را با لوکس حفظ کرده است. مدل Cherokee Limited با قیمت ۳۳ هزار و ۹۵ دلار بیشترین قیمت را در بین ترکیب Latitude دارد. با این وجود، گرانترین مدلی که سری Cherokee جیپ دارد، خودروی Cherokee Trailhawk Elite است که ۳۹ هزار و ۴۴۰ دلار قیمت دارد.