مربی ای که می‌گوید علی کریمی از رونالدینیو و دایی از دشان بهتر هستند

گروه ورزشی الف،   3990218162

سرمربی با سابقه فوتبال ایران به تمجید از دو ستاره سابق فوتبال ایران پرداخت و آنها را بهتر از رونالدینیو و دشان دانست.

به گزارش خبرآنلاین، مجید جلالی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره سرنوشت مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: هیچ‌کس نمی‌داند چه اتفاقی برای لیگ می‌اُفتد چون الان اختیار اینکه بازی‌ها شروع شود یا نشود، در دست متولیان فوتبال نیست.

او ادامه داد: یک ویروس و بیماری آمده و شیوع پیدا کرده که همه نگران‌اش هستند. یک بخشی مسؤولیت کنترل این بیماری را بر عهده دارد که تصمیم گیرنده اصلی آنها هستند. حالا اینکه من بگویم دوست دارم بازی‌ها شروع شود یا خیر، بی‌فایده است.

سرمربی گل‌گهر در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در صورت تعطیلی بازی‌ها چه تیمی باید به‌عنوان قهرمان معرفی شود، ابراز کرد: وقتی یک تیم(پرسپولیس) ۱۰ امتیاز جلو است، طبیعتا باید آن را قهرمان اعلام کنند.

جلالی درباره صحبت‌های حاشیه‌سازش برای تعریف از امیر قلعه‌نویی که عنوان کرده بود او از مورینیو هم بهتر است، گفت: برای اینکه منظورم را برسانم، یک سؤالی را مطرح می‌کنم؛ به نظر شما چطور می‌شد که علی کریمی از رونالدینیو بهتر شود؟ آیا می‌شد این اتفاق بیفتد؟ در چه شرایطی چنین چیزی رخ می‌داد و چرا نشد؟

او با اشاره به تأثیر محل رشد ورزشکاران عنوان کرد: محیط کار اجازه نداد علی کریمی به حد رونالدینیو برسد. مطمئن باشید اگر علی کریمی در محیط برزیلی و آکادمی‌های آن کشور می‌آمد، از نظر من می‌توانست خیلی بهتر از رونالدینیو باشد. اگر علی دایی در محیط فرانسه بزرگ می‌شد، می‌توانست از دیدیه دشان بهتر شود.