هشدار جدی به گروهک تروریستی و ضدانقلاب که ۳ نیروی سپاه را به شهادت رساندند

گروه سیاسی الف،   3990218024

 باشگاه خبرنگاران نوشت: انتقام خون شهدای سپاه دیواندره گرفته خواهد شد .

سرهنگ صمدمحمد علیزاده در حاشیه تشییع پیکر مطهر شهدای دیوانداره اظهار داشت: حادثه ۱۶ اردیبهشت که در منطقه عمومی چهل‌چشمه دیواندره و ارتفاعات دوبرا و سلطان منجر به شهادت سه نفر از همکاران عزیز ما در سپاه پاسداران از جمله سرهنگ پاسدار شهید شکیبا سلیمی، بسیجی شهید جعفر نظام‌پور و بسیجی شهید محمد شاکری به دست عناصر ضدانقلاب و خودفروخته و ایادی استکبار در داخل کشور شد.

او افزود: نتیجه خون این شهدا که در ماه مبارک رمضان با زبان روزه به فیض شهادت رسیدند ایجاد امنیت پایدار در منطقه کردستان است.

فرمانده سپاه دیواندره ادامه داد: خون این عزیزان روحیه مضاعفی برای مدافعان امنیت و سربازان ولایت است که در انجام وظایف و تعهد خود ثابت‌قدم باشند.

او تاکید کرد: به امریکا و ایادی استکبار و دشمنان داخلی و عناصر ضدانقلاب اعلام می‌کنیم که انتقام خون این عزیزان را خواهیم گرفت و قطعا انتقام اصلی اخراج عناصر تروریستی از منطقه عمومی کردستان و انهدام آن‌ها خواهد بود.

بعد از ظهر سه‌شنبه در پی درگیری نیروهای جان برکف سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گروهک ضدانقلاب در منطقه عمومی دیواندره، سه تن از نیروهای سپاه به شهادت رسیدند.

در این درگیری، شکیبا سلیمی فرمانده سابق مریوان، جعفر نظام‌پور و محمد شکری دو رزمنده دیگر سپاه بیت‌المقدس کردستان به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

امروز همزمان با مراسم تشییع پیکر شهید محمد شکری در دیواندره، پیکرهای مطهر شهیدان شکیبا سلیمی و جعفر نظام‌پور با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شاهد و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان کردستان در شهرهای قروه و بیجار نیز تشییع شد.