حاجی‌میرزایی: در صدد رایگان کردن هزینه اینترنت دانش آموزان هستیم

گروه اجتماعی الف،   3990216136

وزیر آموزش و پرورش درباره پیگیری رایگان شدن اینترنت دانش‌آموزان گفت: در صدد رایگان کردن هزینه اینترنت دانش آموزان هستیم.

به گزارش ایلنا، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در برنامه زنده شبکه خبر درباره رایگان شدن اینترنت دانش‌آموزان گفت: قطعا ظرفیت صدا و سیما ظرفیت بسیار بزرگی است و ما هچنان به آن نیازمند هستیم و ارزش‌های بسیاری برای ما در جهت کیفیت آموزش و عدالت آموزشی ایجاد می‌کند.

وی افزود: نکته‌ای که در خصوص آموزش تلویزیونی وجود دارد این است که امکان تعامل بین معلم و دانش آموزان از طریق این بستر میسر نیست و بالاخره ممکن است دانش‌آموزان سوالاتی داشته باشند که باید آن را با معلم خود طرح کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلم باید تکالیفی را به دانش آموزان بدهد، تکالیف را ببیند و از آنها آزمون بگیرد، این نوع کارها نیازمند یک بستر دیگری است البته که ما بدون صدا و سیما نمی‌توانیم کارمان را پیش ببریم.

حاجی میرزایی بیان کرد: در این راستا باید هم صدا و سیما کمک کند و هم در بستر فضای مجازی کار را پیش ببریم. همچنین باید به روش‌های حضوری،‌ غیرحضوری و نیمه حضوری آموزش را دنبال کنیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره پیگیری رایگان شدن اینترنت دانش‌آموزان گفت: به جهت اینکه ما این روش را به جای آموزش رسمی دنبال می‌کنیم در صدد رایگان کردن هزینه اینترنت دانش آموزان هستیم. پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده و مذاکرات صورت گرفته و امیدواریم هرچه زودتر نتیجه آن را به جامعه اعلام کنیم.