جزئیات جدید از رای دادگاه ‌کارگران شرکت هپکو

گروه اجتماعی الف،   3990216127

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی با بیان اینکه در رای صادره درباره کارگران بنا بر مساعدت و کمک به بود از حمایت دستگاه قضایی از فعالیت قانونی بخش تولید خبر داد.

جزئیات جدید از رای دادگاه ‌کارگران شرکت هپکو

عباس قاسمی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به رای اخیر دادگاه کیفری اراک درباره پرونده کارگران هپکو اظهار داشت: دادگاه کیفری و قاضی پرونده اخیرا در رای خود 14 کارگر شرکت هپکو را تبرئه کرد که این حکم براساس نگاه رافت و رحمت و براساس تدبیر رئیس دستگاه قضا درباره حمایت از خواسته قانونی و رفتار قانونمند کارگران بخش تولید بوده است.

وی افزود: در رای مذکور که با نگاه رافت و رحمت صادر شده است، بنای مساعدت و کمک به کارگران بوده تا بتوانیم با حل مشکلات این قشر زحمت‌کش و مهم در عرصه تولید و سنگر صنعت استان و کشور در جهت تدابیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سال جهش تولید گام‌های موثری برداریم.

قاسمی تصریح کرد: این درحالیست که دستگاه قضایی در مقابل، درکنار این نگاه توام با رافت و رحمت به کارگران و زحمت‌کشان در برخورد با جرایم و مفسدان هیچ اغماضی قائل نیست و بارها و بارها نشان داده در برخورد با فساد قاطع و محکم خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی بیان کرد: امید داریم، با حل مشکل هپکو به صورت اساسی در جهت رونق و جهش تولید گام برداشته شود و شاهد رونق دوباره و شکوفایی تولید در این کارخانه مهم استان باشیم.

**در رای اخیر دادگاه کیفری اراک 14 کارگر شرکت هپکو تبرئه و همچنین مدیرعامل سابق این شرکت نیز به 6 ماه حبس و 30 ضربه شلاق محکوم شدند که البته این رای قطعی نیست و امکان اعتراض دارد.