یک شبکه تروریستی در خوزستان منهدم شد

گروه حوادث الف،   3990216089

فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام شبکه تروریستی تجزیه طلب، "خلقی" در شادگان خبر داد.

یک شبکه تروریستی در خوزستان منهدم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار "حیدر عباس زاده" اظهار داشت: در نیمه دوم سال ۹۸ شبکه تروریستی تجزیه طلب "خلقی" در شهرستان شادگان اقداماتی از جمله به شهادت رساندن سرگرد "عبدالحسین مجدم" فرمانده بسیج دارخوین، مجروح کردن یکی از ماموران نیروی انتظامی پاسگاه "خنافره"، تیراندازی به مقر‌های سپاه، نیروی انتظامی، حوزه علمیه، سرقت‌های مسلحانه، ترسیم پرچم جعلی الاحوازیون و ... در کارنامه شوم خود داشتند.

وی افزود: سرانجام با کار اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان خوزستان و نیز همکاری و پشتیبانی دادستان شهرستان شادگان، همه اعضا این باند تروریستی شناسایی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه این گروهک گاهی اقدامات خود را مستندسازی و به خارج از کشور ارسال می‌کرد، بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات ویژه اطلاعاتی ۸ نفر اعضای اصلی این شبکه تروریستی را که شناسایی شده بودند با هماهنگی دادستان شهرستان شادگان و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر کردند. متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به جرایم خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: عده دیگری از مرتبطان با این شبکه شناسایی شده اند و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.