سعادتمند: افکارم به فرهاد مجیدی نزدیک است/مطالبات پادوانی را پرداخت می‌کنیم

گروه ورزشی الف،   3990215172

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به فعالیت های یک ماه اخیر خود گفت: احساس می کنم افکارم به فرهاد مجیدی نزدیک است.

به گزارش مهر احد سعادتمند در ابتدای صحبت‌های خود برای ارائه عملکرد یک ماهه حضورش به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: امیدواریم شرایط ویژه فعلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است هر چه زودتر برطرف شود و زندگی همه افراد در شادی و سلامتی باقی بماند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران افزود: همانطور که قبلاً وعده داده بودم هر ماه گزارشی را درباره عملکردم به هواداران استقلال ارائه دهم. هوادار باشگاه پشتوانه اصلی محسوب و می‌شود و باید واقعیت‌ها و اقداماتی که انجام می‌دهیم را به گوش آنها برسد.

وی که اولین گزارش ماهیانه خود را مربوط به تاریخ ۱۶ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری عنوان کرد، اظهار داشت: اولین موضوع را به اسپانسر باشگاه اختصاص می‌دهم. در سالهایگذشته شرکت‌های بزرگی به عنوان کارگزار یا حامی مالی با ما همکاری داشته اند که در ماه گذشته گفتگوهای فراوانی با آنها داشته ایم.

سعادتمند افزود: همانطور که وعده داده بودم شرکت‌هایی که سواستفاده کرده و آورده‌ای برای باشگاه نداشته اند را پای میز مذاکره آورده ایم تا با آنها به تفاهمات لازم برسیم.

وی افزود: اکنون به اتحاد نیاز داریم. تمام ارکان تیم از مدیریت تا بازیکنان گرفته و حمایت هواداران را در کنار خود حفظ کنیم. قطعاً برای موقعیت‌های بزرگ قدم بر می‌داریم.

سعادتمند درباره حاشیه‌های بوجود آمده راجع به تأخیر در دیدار نخست خود با فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان پایتخت اظهار داشت: ایشان مدتی را به خاطر قرنطینه‌ای که در کشور امارات ایجاد شده بود در ایران حضور نداشت و سپس وقتی به کشور آمد لازم بود چند روزی را در منزل پدر مرحومش بگذراند که در این زمینه هماهنگ بودیم. چند روزی هم من گرفتار بودم که سبب شد تا دیدار ما به امروز موکول شود.

سعادتمند درباره جزئیات این نشست گفت: جلسه بسیار خوب و صمیمانه ای داشتیم. انتظارات دو طرفه خودمان را مطرح کردیم. نگاه من و فرهاد مجیدی به یکدیگر نزدیک است و احساس می‌کنم می‌توانم قدم‌های خوبی را با او در داخل زمین فوتبال برداریم. فرهاد یکی از شناسنامه‌های باشگاه استقلال است و بنده از او حمایت می‌کنم و هر کسی در حیطه کاری خودش فعالیت کند.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته یکی از دغدغه‌های اصلی بازیکنان و کادر فنی مربوط به زمین تمرین بوده است. خوشبختانه دو چمن مناسب و استاندارد را در حال حاضر داریم که امکانات خیلی خوب دارد. البته این را باید اشاره کنم که بایستی کمپ مرحوم ناصر حجازی را تجهیز کنیم و آنجا را به دارایی‌های خودمان اضافه کنیم و طرح مربوط به این بازسازی را در ماه آینده ارائه کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره رسیدگی به پرونده مربوط به ورزشگاه مرغوبکار اظهار داشت: جا دارد از دفتر حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم. مطمئن هستم با همکاری گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اتفاق مربوط به واگذاری قطعی این ورزشگاه به باشگاه استقلال تهران ظرف چند روز آینده رقم بخورد چون‌که مصوبه هیئت وزیران را دارد و قرار است به طور رسمی و قانونی از این استادیوم بزرگ که متأسفانه این روزها حال و روز خوشی ندارد و نیاز به مرمت اساسی دارد در قالب دارایی‌های باشگاه استقلال در اختیار داشته باشیم.

سعادتمند درباره نحوه پرداخت مطالبات میلیچ و شیخ دیاباته دو بازیکن خارجی فصل جاری استقلال تهران تصریح کرد: شخصاً به هر دو نفر ارادت دارم چون می بی نم افرادی اصرار دارند که آنها فسخ کنند اما خود آنها به اصول حرفه‌ای پایبند هستند و متعهد به قرارداد فعلی نشان می‌دهند. گرچه یکی از هواداران استقلال در خارج از کشور عنوان کرد که می‌خواهد طلب این دو نفر را پرداخت کند اما متأسفانه اقدام او مثبت نبود. وقتی فیش واریزی را دیدم به معاون ورزشی وقت باشگاه دادم تا با وکلای این دو بازیکن چک کند اما جواب آن منفی بود. امیدوارم هواداران دو آتشه استقلال که خارج از کشور هستند و راست گفتار هستند به باشگاه کمک کنند.

وی درباره مشکل بوجود آمده برای پادوانی مدافع سابق استقلال تهران که سلامتی اش با پیراهن این تیم دچار نقص شد افزود: برای ما که ایرانی هستیم و کشوری با تمدن داریم جالب نیست که میهمان ما با مشکلات این چنینی روبرو شود. امروز برای او ایمیلی را ارسال کردیم تا شماره حساب بدهد و با کمک فدراسیون فوتبال در اولین فرصت مطالبات او را از منبع درآمدی خود در فیفا پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: موفق شدیم مطالبات اعضای تیم را در ماه گذشته پرداخت کنیم. حق و حقوق بازیکنان که صبوری کردند را پرداخت کردیم و هیچ منتی هم نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطالبات تیم‌های پایه را نیز فردا صبح پرداخت خواهیم کرد. آنها از ابتدای سال حتی یک درصد هم دریافتی نداشتند و قرار است قسمت زیادی از مطالبات آنها را پرداخت کنیم. اگر می‌خواهیم مکتب استقلال را گسترش دهیم باید به تیم‌های پایه رسیدگی ویژه کنیم.