دستور روحانی به زنگنه برای فعا‌ل‌تر شدن شرکت‌های نفتی در بازار سرمایه

گروه اقتصادی الف،   3990212102

رئیس‌جمهور به وزیر نفت دستور داد برای حضور بیشتر و فعال‌تر شدن شرکت‌های نفتی و پتروشیمی در بازار سرمایه اقدامات لازم را به سرعت انجام دهد.

به گزارش فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز جمعه در گفت و گوی تلفنی با بیژن زنگنه وزیر نفت با اشاره به ارائه سهام  شرکت های دولتی در بازار سرمایه با هدف تقویت بورس کشور، بر ضرورت حضور بیشتر و فعال تر شدن شرکت های نفتی و پتروشیمی در بورس  تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین د ر این  گفت‌وگوی تلفنی  ضمن پیگیری نحوه پیشرفت پروژه ها و طرح های نفتی ، خاطرنشان کرد: وزارت نفت در شرایط سخت  حاکم بر کشور ناشی از تحریم های ناعادلانه ، با تلاش و کوشش  بیشتر برای تسریع  در به بهره برداری رسیدن پروژه ها می تواند در تحقق شعار "جهش تولید" پیشگام  باشد.

روحانی همچنین در جریان تماس تلفنی در جریان آخرین  وضعیت بازار جهانی نفت و تحولات آتی این بازار و پیش بینی ها در این زمینه قرار گرفت.

"بیژن زنگنه"  وزیر نفت نیز در این گفت و گوی تلفنی ضمن ارائه گزارش کاملی از روند پیشرفت  طرح ها و پروژه های نفتی به رئیس جمهور، وضعیت بازار جهانی  نفت و همچین پیش بینی تحولات آتی در این بازار را تشریح کرد.