مبتلایان به کرونا در روسیه به ۹۹ هزار و ۳۹۹ نفر رسید

گروه جهان الف،   3990210182

مرکز مبارزه با کرونا در روسیه اعلام کرد که با ۵ هزار و ۸۴۱ مورد ابتلای جدید در ۲۴ ساعت اخیر، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۹۹ هزار و ۳۹۹ نفر رسیده است.

به گزاش مهر به نقل از مسکو تایمز، مرکز مبارزه با کرونا در روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که شمار قربانیان این ویروس در روسیه ۱۰۵ نفر افزایش یافته است.

بر اساس اعلام مرکز مبارزه با کرونا در روسیه، مجموع شمار قربانیان کوید -۱۹ در این کشور به ۹۷۲ تَن رسیده است.

همچنین، مرکز مذکور در این باره گفت: شمار مبتلایان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵ هزار و ۸۴۱ نفر افزایش یافته است و این امر مجموع شمار آنها را به ۹۹ هزار و ۳۹۹ تن می‌رساند.

این در حالیست که تاکنون ۱۰ هزار و ۲۸۶ تن نیز در این کشور بهبود یافته‌اند.

گفتنی است، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه دیروز سه شنبه اعلام کرد که این کشور هنوز از مرحله پیک کرونا عبور نکرده است.

رئیس جمهوری روسیه در سخنان خود در این باره گفت: ما موفق شدیم سرعت شیوع کرونا در کشور را کنترل کرده و کاهش دهیم. همچنین اعلام می‌کنم که قرنطینه تا ۱۱ ماه می سال جاری تمدید می‌شود. ما توانستیم اپیدمی کرونا را متوقف کنیم و این نتیجه کار گروهی همه و کادر پزشکی بود؛ اما نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده است.

«ولادیمیر پوتین» در ادامه همچنین به مقامات کشورش دستور داد تا دستور العمل و توصیه‌هایی را برای بعد از ۱۲ ماه می آماده کنند.

گفتنی است، به دستور پوتین از روز دوم ماه آوریل تا ۳۰ ماه آوریل (پنجشنبه هفته جاری) تعطیلی عمومی در راستای مقابله با شیوع کرونا اعلام شده بود.