ترافیک سنگین در محورهای ورودی به سمت تهران

گروه اجتماعی الف،   3990206027

با وجود تردد عادی در جاده‌های شمالی کشور، مرکز مدیریت راهها از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج - تهران و محور شهریار به سمت تهران خبر می‌دهد.

ترافیک سنگین در محورهای ورودی به سمت تهران

به گزارش ایرنا، گزارش این مرکز از آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در جاده های چالوس، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر می‌دهد.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس خبر می‌دهد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راهها از آخرین وضعیت جوی هم اکنون بارش باران در برخی از جاده های استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل،گیلان و خراسان رضوی آغاز شده است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است. 

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢هزار ٢٦٨ شمار فعال در جاده های برون‌شهری، نسبت به  روز  قبل ١.٨ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. 

گزارش مرکز مدیریت راهها اضافه میکند که سهم وسایل نقلیه سنگین حدود ١٢.٨و اوج تردد بین ساعت‌های 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعت‌های 4 تا 5 صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

آزادراه تهران - شمال ( قطعه یک) ، واقع دراستان تهران نیز تا 15 خرداد، از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد ، به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه‌های هوشمند، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.