ناگفته‌های وزیر کشور از چگونگی افزایش قیمت بنزین

گروه اقتصادی الف،   3990201077 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر کشور درباره جزئیات افزایش قیمت بنزین در کشور در چند ماه گذشته توضیحاتی داد.

ناگفته‌های وزیر کشور از چگونگی افزایش قیمت بنزین

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین یکی از مباحث و موضوعاتی بود که در داخل کشور درباره آن تصمیم گرفتند و نظرات درباره تک نرخی یا چند نرخی کردن قیمت بنزین متفاوت بود.

وزیر کشور گفت: وقتی کشور به یک تصمیم رسید که آن را اجرا کند، ما و نیروی انتظامی با توجه به همه ملاحظات امنیتی، انتظامی و اقتصادی که در داخل شورای امنیت داشتیم، نظر خود را ارائه دادیم و پس از آن قرار شد که اجرا شود.

وی افزود: به لطف خدا با هماهنگی خوبی که انجام شده بود، همه‌ تجربیات، دانش و دغدغه‌ها و ملاحظات را در خصوص پیش بینی این موضوع به عمل آورده بودیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه کار در چند بعد تقسیم شد، گفت: طرح مذکور در ابعاد مختلف از جمله بعد امنیتی، اقتصادی، فنی، اطلاع رسانی و آگاهی رسانی و غیره بررسی و اجرا شد.

او ادامه داد: ما وظیفه خود را در بحث اجرای طرح افزایش قیمت بنزین به خوبی انجام دادیم و تقریبا ۱۸ ساعت در کشور هیچ مسئله‌ای بابت اجرای این طرح نداشتیم.

وزیر کشور گفت: ساعت ۱۱ بود که مجددا ارتباطی با مسئولان استان‌ها و فرماندهان نیروی انتظامی و ... داشتم و از ساعت ۱۲ طرح افزایش قیمت بنزین اجرا شد.

وزیر کشور بیان کرد: تا ساعت ۶ صبح فردای آن روز هیچ اتفاقی در کشور رخ نداد و اتفاقات بعدی که افتاد، نیازمند تحلیل مستقلی است که ما خودمان آن را داریم و دقیقا بررسی‌هایمان مشخص است و به همه‌ مسئولان نظام گزارش‌هایمان را ارائه داده‌ایم.

او ادامه داد: آماده هستیم تا در مقابل همه تصمیماتی که گرفتیم پاسخگو باشیم و معتقدیم که تصمیمات خوبی گرفته شد.