انتقاد روزنامه قطری از عملکرد انصاری فرد

گروه ورزشی الف،   3990127035

روزنامه استاد الدوحه قطر در گزارشی عملکرد مهاجم ایرانی السیلیه را مورد ارزیابی قرار داد و به این جمع بندی رسید که او نتوانسته انتظارات را برآورده کند و عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

انتقاد روزنامه قطری از عملکرد انصاری فرد

به گزارش ایسنا و به نقل از استاد الدوحه، لیگ ستارگان قطر چند هفته ای است که به خاطر شیوع ویروس کرونا در این کشور تعطیل است و هیچ بازی برگزار نمی شود.

روزنامه استاد الدوحه در شمار امروز خود نوشت که کریم انصاری فرد از تعطیلی این هفته های لیگ نهایت استفاده را برد.

این روزنامه قطری نوشت: انصاری فرد در فهرست بازیکنان مصدوم السیلیه بود. او از این تعطیلی لیگ استفاده کرد و رفته رفته به شرایط بازی رسیده است و می تواند در ادامه لیگ تیمش را همراهی کند. او یکی از بازیکنان کلیدی السیلیه است. بازگشت انصاری فرد شانس السیلیه را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بالا خواهد برد.

استاد الدوحه  در ادامه درباره عملکرد انصاری فرد در السیلیه نوشت: این مهاجم باتجربه ایرانی با درخواست سامی الطرابلسی سرمربی تونسی السیلیه به این تیم پیوست. او از تجربه بسیار بالایی برخوردار بود و هم در اوساسونا و هم در المپیاکوس و لیگ دسته یک انگلیس بازی کرده بود و در فوتبال ایران با پیراهن پرسپولیس درخشیده بود اما آیا او انتظارات را با السیلیه برآورده کرد.

در ادامه تحلیل روزنامه قطری آمده است: آمار نشان می دهد که مهاجم ایرانی السیلیه نتوانسته که در این تیم انتظارات را برآورده کند. او در همه بازی های که با پیراهن تیمش به میدان رفته تنها ۶ گل به ثمر رسانده است و این اصلا آمار خوبی برای او نیست. انتظارات از انصاری فرد در السیلیه بسیار بالاتر از این بود. او نتوانسته که آمار خط حمله تیمش را بهتر کند.

انصاری فرد در نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی در السیلیه داشت اما در نیم فصل دوم و به ویژه بعد از پنالتی که در دیدار برابر شهر خودرو در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از دست داد افت کرد و حتی نیمکت نشین هم شد.

این بازیکن ایرانی با السیلیه قرارداد دو ساله امضا کرده است و باید دید که آیا در نهایت در این تیم باقی خواهد ماند یا جدا می شود.