افزایش مسافران اتوبوس‌های تهران

گروه اجتماعی الف،   3990124093

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به افزایش مسافران اتوبوس‌های پایتخت گفت: شرط موفقیت فاصله گذاری اجتماعی است.

به گزارش فارس، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره وضعیت اتوبوس‌های پایتخت اظهارداشت: با توجه به اشتغال دو سوم کارکنان از روزگذشته، شاهد افزایش مسافران اتوبوس‌های تهران هستیم.

وی افزود: تلاش کرده‌ایم تا با استفاده از تمام ظرفیت ناوگان موجود و اجرای طرح فاصله‌گذاری در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت، ضمن پاسخ‌گویی به تقاضای شهروندان، موضوعات مربوط به ایمنی و سلامت مسافران را نیز تا جای ممکن مورد توجه قرار دهیم.

ترفع با اشاره به اینکه فاصله‌گذاری، یکی از راهکارهای افزایش ایمنی و بهداشت مسافران است، اظهار کرد: در صورت اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری و رعایت دقیق آن از جانب شهروندان، می‌توانیم به اثربخش بودن این طرح امیدوار باشیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه با تمام ظرفیت برای سرویس‌رسانی در خدمت شهروندان هستیم، تصریح کرد: انتظار داریم شهروندان عزیز از سفرهای غیر ضرور پرهیز کرده و در صورت استفاده از ناوگان اتوبوسرانی، علاوه بر استفاده از ماسک و دستکش، حتماً رعایت فواصل تعیین شده در اتوبوس‌ها را نیز مد نظر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان با تاکید بر اینکه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت قبل از شرایط کرونا نیز با کمبود جدی مواجه بود، خاطرنشان کرد: موفقیت طرح فاصله‌گذاری، علاوه بر مشارکت شهروندان، در گرو تقویت ناوگان است.