حجازی: عظمت استقلال با چند برنامه تلویزیونی کم نمی‌شود

گروه ورزشی الف،   3990118183

تک‌پسر اسطوره آبی‌ها معتقد است اگر دولت پول داشت تا آخر بهار همه را در قرانطینه نگه می‌داشت، اما وقتی بودجه کافی در دسترس نیست، نمی‌توان خیلی کارها را انجام داد.

روزنامه خبر ورزشی نوشت: آتیلا حجازی سال‌هاست در ترکیه زندگی می‌کند و می‌گوید ویروس کرونا این کشور را هم با بحران بزرگی مواجه کرده است. تک‌پسر اسطوره آبی درخصوص تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال گفت: مشکلات باشگاه بیشتر از چیزهایی است که رسانه‌ها اطلاع دارند. باشگاه استقلال نیاز به تغییر ساختار دارد تا به مرور به شرایط استاندارد برسد البته این معضل اکثر باشگاه‌های کشور است، اما بحث تیم‌های پرطرفدار جداست. استقلال میلیون‌ها هوادار دارد و امیدوارم مدیریت جدید با اتخاذ تصمیم شجاعانه ضمن کاهش مشکلات فعلی آینده‌نگری کند. الان ۱۰ بازی مانده لیگ تمام شود، اما بازیکنان نصف دستمزدشان را هم نگرفته‌اند. بازیکن روی رقم دستمزدش برنامه‌ریزی می‌کند، چک می‌کشد و تعهد می‌دهد یا باشگاه ارقام قراردادها را پایین بیاورد که توان پرداخت آن را داشته باشد تا بازیکن هم بر همان مبنا برنامه‌ریزی کند.

آتیلا درخصوص تکلیف لیگ برتر گفت: استانداردش این است که بعد از غلبه کامل بر ویروس کرونا فعالیت ورزشی آغاز شود، اما چون در عمل به چنین موضوعی اهمیت داده نمی‌شود به نظرم به زودی تمرینات تیم‌ها شروع می‌شود و لیگ از اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد راه می‌افتد.

مربی سابق استقلال ادامه داد: اگر دولت پول داشت تا آخر بهار همه را در قرانطینه نگه می‌داشت، اما وقتی بودجه کافی در دسترس نیست، نمی‌توان خیلی کارها را انجام داد. به عنوان مثال این همه انسانی که با اتومبیل کار می‌کردند یا کارگر روزمزد بودند، از کجا پول بیاورند تا نان بخرند؟ مگر نانوا نان مجانی هم می‌دهد؟

حجازی درباره ناراحتی استقلالی‌ها از بحث‌های مطرح شده در یکی، دو برنامه تلویزیونی گفت: در هر کاری اشتباه به وجود می‌آید، اما اینکه چرا همه اشتباهات علیه استقلال بوده، ناراحت‌کننده است. هرچه هم علیه استقلال بگویند فایده‌ای ندارد و چیزی از عظمت این باشگاه کم نمی‌کند، اما می‌خواهم بگوییم عذرخواهی بابت اشتباه، هیچ‌کس را کوچک نمی‌کند.

آتیلا پیرامون تأثیر کرونا بر زندگی‌اش در ترکیه گفت: یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی این کشور صنعت توریسم است که مدت‌هاست به خاطر ویروس به تعطیلی رفته و همه در قرنطینه هستند. دولت به شهروندان مبلغی می‌دهد تا یک زندگی خیلی معمولی را تا زمان حل بحران بگذرانند، اما مسلماً تبعات اقتصادی این ویروس مدت‌ها ترکیه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.