با تور سریلانکا به زیبا ترین جزیره دنیا سفر کنید

گزارش بازرگانی،   3990116153

تور سریلانکا یکی از جزیره های زیبای جهان است که در آب های اقیانوس هند جا خوش کرده و در نزدیکی کشور هندوستان قرار دارد ، آب و هوای سریلانکا بسیار متنوع است و این کشور از جنگل و دریا و کوه و ساحل تشکیل شده و در برخی مناطق جنگل های بارانی و در برخی دیگر کوه های بلندی را شاهد خواهید بود ، در سریلانکا جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری وجود دارد که بسیاری از آثار باستانی آن مربوط به بودا می باشد ، بسیاری از توریست ها برای دیدن طبیعت بسیار زیبای این جزیره از آن سوی دنیا به این کشور سفر می کنند و در سال های اخیر تور سریلانکا در بین ایرانیان عزیز هم محبوب گشته و فرهنگ و آداب و رسوم مردم سریلانکا بسیار خاص و جذاب است که در سفر به جزیره با آن ها آشنا خواهید شد ، سواحل سریلانکا بسیار به زیبایی شهرت دارند و باید روزهایی را به قدم زدن یا آفتاب گرفتن در این سواحل اختصاص دهید ، بیشتر گردشگران به 3 شهر توریستی سریلانکا یعنی کلمبو ، کندی و بنتوتا می روند و این سه شهر مقاصد اصلی گردشگری در این کشور به شمار می روند.

 

با تور سریلانکا به زیبا ترین جزیره دنیا سفر کنید

ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که به سفر با تورهای مختلف مسافرتی علاقه ای ندارند ولی باید این را بدانید که برای برخی مقاصد بهتر است که در تورهای مربوطه شرکت کنید به خصوص در شرایط کنونی که هم تحریم های حداکثری و هم اقتصاد بد گریبانگیر ایرانی ها شده است ، تورهای خارجی در کاهش هزینه ها بسیار به شما کمک خواهند کرد و همچنین خدمات و امکاناتی که در تور به مسافران ارائه می شود از سطح خوبی برخوردار می باشند جالب است بدانید که ایرانی ها برای ورود به سریلانکا نیازی به ویزا ندارند و تنها در هنگام ورود در فرودگاه مقصد با پرداخت 35 دلار می توانند به مدت یک ماه در این کشور اقامت داشته باشند.


خدمات :

رزرو هتل

بلیط رفت و برگشت

ترانسفر فرودگاهی

بیمه مسافرتی

تور لیدر فارسی زبان

انتخاب هتل و پرواز دلخواه خارج از پکیج


نکته ای که باید به آن توجه کنید اعتبار پاسپورت شما است ، بدین ترتیب که گذرنامه باید در هنگام خروج از کشور لااقل 6 ماه اعتبار داشته باشد و در غیر این صورت باید حتما آن را تمدید کنید .


 
آب و هوای سریلانکا

آب و هوای سریلانکا گرمسیری است و در طول سال هوا در این کشور گرم است و رطوبت دارد ، فصل بارانی در سریلانکاه دو ماه اول بهار و ماه های پاییز می باشند و خوب است بدانید که کلمبو که پایتخت سریلانکا است در جنوب غربی سریلانکا که بارانی ترین بخش کشور است قرار دارد ، ماه های ژانویه و فوریه خشک ترین ماه های سال در کلمبو می باشند و باران کم تری را در این ماه ها در این شهر شاهد هستیم ، دمای هوای کلمبو معمولا بین 30 تا 32 درجه سانتیگراد می باشد و هوا در ژانویه و فوریه از رطوبت کم تری برخوردار است .


کندی در مرکز سریلانکا قرار دارد و نسبت به کلمبو خنک تر است و نهایت دمای این شهر  در ماه آوریل و 26 درجه سانتیگراد است ، اگر می خواهید سفری ارزان به سریلانکا داشته باشید در ماه های ژانویه و مارچ به کندی سفر کنید ، اتفاقا در این ماه ها از بارش های زیاد و طولانی هم در امان خواهید بود .

بهترین زمان برای سفر به سریلانکا

بهترین زمان سفر به سریلانکا در ماه های کم بارش و خنک تر سال است ، در تابستان که رطوبت و دمای هوا بسیار بالا است و در بهار و پاییز هم بارش های زیاد در این کشور وجود دار ، بهترین زمان بین ماه های اکتبر تا مارچ می باشد ، در این زمان هم بارش هایی وجود دارد ولی خیلی کم تر است و همان طور که گفته شد سریلانکا به طور کلی کشوری با یک فصل است و همواره گرم ولی در این بازه زمانی گرما و بارش کم تری را شاهد خواهید بود و می توانید تجربه شیرینی از سفر را در این زمان داشته باشید .


جاذبه های گردشگری سریلانکا

همان طور که گفتیم شهر کندی یکی از بهترین شهرها و اماکن توریستی سریلانکا است که بسیاری از گردشگران به این شهر سفر می کنند و در آن معبد دالادا ماگی گاوا یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری سریلانکا  محسوب می شود ، باغ سلطنتی کندی ، باغ گیاهشناسی کندی ، باغ ادویه کندی نیز از مهم ترین اماکن دیدنی سریلانکا می باشند ، همچنین بازار پتاه ، معابد کلمبو ، موزه کلمبو ، ساختمان پارلمان ، موزه قدیمی هلندی ، مسجد قرمز ، مسجد جامی الفر در کلمبو نیز از مهم ترین و بهترین جاذبه های گردشگری سریلانکا به شمار می آیند .


یکی دیگر از توریستی ترین شهر های سریلانکا شهر بنتوتا است که در خود جاذبه های بسیار زیادی دارد و از بین آن ها باغ بریف ، جزیره دارچین ، رودخانه بنتوتا ، سواحل بنتوتا و مزرعه پرورش لاکپشت کاسگودا را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم ، سواحل سریلانکا از بهترین نمونه های جاذبه های گردشگری در این کشور می باشند که باید حتما از چندین ساحل در این جزیره دیدن کنید و ساعت هایی را به وقت گذرانی در آن ها بپردازید .

بهترین هتل های سریلانکا

هتل مارینو بیچ کلمبو ، هتل شانگری لا کلمبو و هتل روکوکو رزیدنس از بهترین هتل های لوکس سریلانکا در شهر کلمبو هستند ، هتل الگانت ، هتل کینگز پاویلوین و بوتیک هتل ایگل رجنسی هم از بهترین هتل های سریلانکا در شهر کندی می باشند و در شهر بنتوتا هم هتل هایی از جمله هتل تارو ویلاز ، هتل آوانی بنتوتا ریزورت و هتل سینامون از بهترین های سریلانکا به شمار می روند .

 

برای خرید تور سریلانکا ارزان از طریق وب سایت گلبرگ سیر (گلبرگ تراول) به آدرس اینترنتی GolbargTravel.Com اقدام نمایید.

اطلاعات تماس تهران - خيابان شريعتی - روبروی سينما صحرا - شماره 166 021-77508585 09033458640

تور اروپا

همان طور که می دانید قاره اروپا در نیم کره شمالی قرار دارد و توانسته علی رغم مساحت اندک خود کشورهای بی شماری را در خود جای دهد و به یک خانه امن و راحت برای برای فرهنگ ها ، ادیان و مذاهب ، نژادها و قومیت های مختلف تبدیل شود و افراد بسیاری را در خود جای دهد و همچنین شاید جالب باشد که بدانید قاره اروپا بعد از قاره اقیانوسیه عنوان دومین قاره کوچک درسرتاسر جهان را به خود اختصاص داده است ولی با وجود این مساحت اندک توانسته در حدود ۷۳۰ میلیون نفر را در خود جای دهد و البته بد نیست بدانید که قاره سرسبز و کهن اروپا توانسته مساحتی بالغ بر ۱۰ میلیون کیلومتر مربع از کره زمین را به خود اختصاص دهد و به رنگ نارنجی بر روی نقشه شناسایی شود.

 

تور مارماریس

مارماریس یک شهر ساحلی زیبا در کشور ترکیه است که در ساحل دریای مدیترانه در استان موگلا واقع شده است و یک ساحل شلوغ و پر جنب و جوش با یک تفرجگاه ساحلی طولانی دارد. مارماریس به خاطر شب های سرزنده و سواحل زیبایش از شهرت جهانی برخوردار است. در واقع مارماریس درون یک دره بین کوهستان های جنگلی و آب های کریستالی واقع شده است و یکی از شهرهای جذاب توریستی ترکیه به شمار می آید. از طرفی سفر به مارماریس برای تجربه غواصی و دریانوردی نیز بین توریستان سراسر جهان بسیار مشهور شده است. شما هم می توانید با رزرو تور ارزان مارماریس به این شهر زیبا و دیدنی سفر کنید و یک تعطیلات آرامش بخش را در کنار سواحل مارماریس تجربه کنید.