معرفی ۵ تا از بهترین کوادکوپترهای دوربین دار

گزارش بازرگانی،   3990116026

زمانی که برای خرید کوادکوپتر دوربین دار به بازار مراجعه می کنیم با تنوع برندها و مدل های متفاوت مواجه می شویم. معمولا افرادی که به دنبال کوادکوپترهای دوربین دار هستند، کیفیت فیلم برداری را مهم ترین فاکتور برای خرید هلی شات می دانند. اگر شما هم برای خرید این محصول به دنبال اطلاعات کاملی هستید، در این مقاله همراه با ما باشید تا ۵ مورد از بهترین کوادکوپترهای دوربین دار را به شما معرفی کنیم.

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X1، حرف اول و آخر در عکاسی هوایی

اگر بخواهیم صدرنشین لیست بهترین کوادکوپترهای دوربین دار را معرفی کنیم، هلی شات حرفه ای JJRC X12، در رتبه اول قرار دارد. کمپانی JJRC در میان تولید کنندگان مولتی روتر به کیفیت بالای محصولاتش شناخته می شود.

محصول X1 این کمپانی بر اساس اصول روز مهندسی دنیا طراحی شده است. وزن کم و موتور قدرتمندی که دارد این هلی شات همه کاره را به بازار عرضه کرده است. اما بزرگترین نقطه قوت هلی شات JJRC X1 استفاده از دوربین دوگانه است. دوربین دوگانه X1 قدرتی برابر با 16 مگاپیکسل دارد. این دوربین می تواند تصاویر را با کیفیت 4K ضبط و پردازش کند. یکی از ویژگی های اصلی این دوربین استفاده از قابلیت ارسال زنده تصاویر است. پیشنهاد می کنیم اگر با FPV آشنا نیستید، حتما مقاله چگونه کوادکوپتر را با گوشی کنترل کنیم مطالعه کنید تا با نحوه عملکرد آن اطلاع پیدا کنید.

کوادکوپتر mjx x103w با قابلیت فیلم برداری در شب

کوادکوپتر mjx x103w می توان در دسته هلی شات های نیمه حرفه ای قرار بگیرد. دوربین این هلی شات یک ویژگی منحصر به فرد دارد. امکان دید در شب و تصویربردای هوایی در شب آن را از سایر هلی شات ها جدا کرده است. یکی از مزیت های اصلی محصول X103W قیمت پایین و کیفیت بالای تصاویر ضبط شده است. این هلی شات برای افرادی که می خواهند با هزینه کم یک کوادکوپتر مناسب را تهیه کنند یک گزینه ایده آل به شمار می رود.

کوادکوپتر x8pro، هلی شات سایما مخصوص فیلم برداری

کمپانی سایما در بین تولید کنندگان مولتی روترهای پرنده به کیفیت بالای کوادکوپترهای دوربین دارش شناخته شده. کوادکوپتر X8pro از طراحی آیرودینامیک برخوردار است. دوربین کوادکوپتر x8pro مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. با کمک دوربین سایما می توان تصاویری با کیفیت HD ضبط کرد. همچنین استفاده از یک گیمبال سه محوره در کوادکوپتر X8pro باعث شده که کیفیت تصاویر و ویدیوهای ضبط شده بسیار بالا و بدون هیچ گونه لرزشی باشد.

کوادکوپتر مویک مینی پک کمبو، دوربین دار مشهور خانواده دی جی آی

کمپانی DJI به تولید انواع کوادکوپتر با برد بالا شهرت دارد. مویک مینی پک کمبو یکی از مشهورترین محصولات این کمپانی است. این محصول مجهز به یک دوربین 12 مگاپیکسلی است. مویک مینی می تواند تصاویر و ویدیوهای خود را تا برد 4 کیلومتر به صورت زنده ارسال کند. به این ترتیب و از فاوصل بسیار دور نیز می توان هلی شات مویک مینی را تحت کنترل داشت.

کوادکوپتر تلو، پرنده ای کوچک با دوربینی قوی

هلی شات تلو را نمی توان یک پرنده حرفه ای به حساب آورد. کوادکوپتر تلو بردی 100 متری دارد. این هلی شات بیشتر برای تصویر برداری در محیط های داخلی مثل سالن های سرپوشیده عروسی طراحی شده است. این کوادکوپتر از قابلیت چرخش به دور سوژه و فیلم برداری پاناروما پشتیبانی می کند. دوربین 5 مگاپیکسلی در کنار قدرت بالای پرواز، هلی شات تلو را به یک گزینه مناسب تبدیل کرده است.

چگونه فیلم های بهتری را با هلی شات ضبط کنیم؟

داشتن بهترین هلی شات ها هم نمی تواند تضمینی بر کیفیت بالای تصاویر باشد. در حقیقت مهارت کاربر است که می تواند تفاوت ها را در ثبت و ضبط تصاویر رقم بزند. در ادامه نکاتی را برای فیلم برداری بهتر با هلی شات مرور می کنیم.

در فضای بسته تمرین کنید

اگر اولین باری است که قصد خرید هلی شات دارید، سعی کنید بیشتر در فضاهای بسته تمرینات خود را انجام دهید. در فضای بسته موانع پروازی بسیار کم است. پرواز دادن هلی شات در یک محیط بسته موجب افزایش دقت و تمرکز کاربر برای کنترل بیشتر بر هلی شات می شود. با افزایش مهارت پروازی می توان به سراغ محیط هایی مثل پارک، جاده ها و فضاهای خارج شهری نیز رفت.

فاصله مناسب با سوژه را حفظ کنید

عکاسی قوانین خاص خودش را دارد. نزدیک شدن یا دور شدن بیش از اندازه از سوژه بر کیفیت عکس ثبت شده تاثیر مستقیم دارد. حفظ فاصله مناسب باعث می شود بتوانیم جزئیات بیشتری را در عکس ثبت کنیم. همچنین نزدیک شدن هلی شات به سوژه متحرک باعث ترس سوژه و از دست دادن کنترل کوادکوپتر می شود.

لنز را قبل و بعد از پرواز تمیز کنید

تمیز نگه داشتن لنز برای ضبط ویدیوها و تصاویر اهمیت بسیار زیادی دارد. معمولا عکاسان حرفه ای همیشه با مایع و دستمال مخصوص لنز خود را تمیز نگه می دارند. برای عکاسی هوایی نیز باید قبل از پرواز لنز را به دقت و آرامی تمیز کنیم. از طرف دیگر بهتر است پس از پرواز نیز لنز را کاملا تمیز کنیم و سپس هلی شات را در جعبه قرار دهیم. معمولا در حین پرواز گرد و غبار بر روی لنز می نشیند.

انتخاب ساعت مناسب برای فیلم برداری را فراموش نکنید

فیلم برداری در ساعت مناسب، بخش مهمی از کیفیت عکاسی را تشکیل می دهد. منبع اصلی نور در فضاهای باز خورشید است. معمولا ساعت 12 ظهر که خورشید بیشترین نور را دارد یکی از بهترین ساعات عکاسی است. همچنین در محیط های داخلی نیز باید شدت نور را تنظیم کنیم.

خرید بهترین کوادکوپترهای دوربین دار از پریماتوی

در این مقاله به معرفی 5 مورد از بهترین کوادکوپترهای دوربین دار پرداختیم. همچنین نکاتی را برای فیلم برداری بهتر با هلی شات مرور کردیم. در انتها پیشنهاد می کنیم برای خرید بهترین کوادکوپترهای دوربین دار به پریماتوی مراجعه کنید. پریماتوی مرجع فروش انواع هلی شات، کوادکوپتر و ماشین های کنترلی است.