خدمات رایگان دولت استرالیا به خانواده کارگران

گروه اقتصادی الف،   3990115062 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

 دولت استرالیا در ادامه تلاش های خود برای کاهش تأثیر اقتصادی گسترش ویروس کرونا، به حدود یک میلیون خانواده خدمات رایگان مراقبت از کودکان ارائه می دهد. 

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا در بیانیه ای اعلام کرد که دولت این کشور به منظور کاهش تأثیر اقتصادی گسترش بیماری کرونا، به حدود یک میلیون خانواده خدمات رایگان مراقبت از کودکان ارائه می دهد.
موریسون گفت:این خدمات حمایتی شامل بسته کمک مالی به خانواده کارگران می شود که به آنها این اطمینان را هم می دهد که مراکز مراقبت از کودکان می توانند در طول بحران بیماری کرونا باز باشند.
وی افزود: انتظار می رود این قشر در طی سه ماه آینده 973 میلیون دلار به صورت یارانه از درآمد دولت از مالیات دهندگان دریافت کند.
بنا بر این گزارش، دولت استرالیا سطح وسیعی از پشتیبانی مالی را برای حفظ مشاغل و کاهش تأثیر شیوع این بیماری اعلام کرده است.
پیش بینی می شود این بیماری اقتصاد استرالیا را به اولین رکود خود در مدت تقریباً 30 سال اخیر برساند. میزان کل محرک های مالی و پولی این کشور اکنون در حدود 320 میلیارد دلاراسترالیا یا 16.4٪ از تولید ناخالص داخلی است.