وزیر بهداشت از نیروی انتظامی تقدیر کرد

گروه اجتماعی الف،   3990114075

 وزیر بهداشت در پیامی ضمن تقدیر از نیروی انتظامی، گفت: آنچه تا به امروز حاصل شده و در شرایط سخت تحریم در مقایسه با آنها که از تنعم اقتصادی کافی برخوردارند، افتخارآمیز بوده، جز با همدلی، وفاق و همراهی نیروی انتظامی به دست نمی‌آمد. 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ دکتر سعید نمکی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در دو پیام جداگانه از تلاش فرمانده نیروی انتظامی و کارکنان این نیرو در مقابله با کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از COVID-19 همگان باید راه نسبتاً دشواری بپیماییم و طبق توصیه حکیمانه مقام معظم رهبری لحظه‌ای نباید از شدت فعالیتها بکاهیم تا مبادا شعله‌های جدید از بیماری دامنگیر شهر یا استانی شود، مع‌الوصف آنچه تا به امروز حاصل شده و در شرایط سخت تحریم در مقایسه با آنها که از تنعم اقتصادی کافی برخوردارند، افتخارآمیز بوده، جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرتعالی و همکاران گرانقدرتان به دست نمی‌آمد.

ضمن تقدیر از همراهی‌های بی‌دریغ‌تان، امیدوارم تا آخر این راه پرفراز و نشیب در کنارمان بمانید و هرچه زودتر با سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روزافزون کشورمان باشیم.

توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

وزیر بهداشت در پیام دیگری نیز از نیروی انتظامی برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و مخصوصاً اجرای طرح کنترل ایاب و ذهاب و جلوگیری از تجمع در بوستانها در روز طبیعت در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد.