جنون سرعت راننده الگانس مرگ شهروند یزدی را رقم زد

گروه حوادث الف،   3990111054 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

یزد ـ رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: سرعت جنون‌آمیز بنز الگانس، ساعت یک بامداد روز دوشنبه در یکی از خیابانهای یزد، موجب مرگ سرنشین راننده خودرو روبرو و صدمه شدید سرنشین دیگر آن شد.

به گزارش الف به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زارع اظهار داشت: راننده این خودرو گران قیمت، با سه سرنشین دیگر با سرعت بسیار زیاد در خیابان شهیدان کریمی واقع در منطقه صفاییه یزد پس از برخورد با یک دستگاه پراید، موجب مرگ بانوی سرنشین این خودرو و صدمه شدید راننده مرد آن شدند.

وی افزود: سرعت این خودرو به حدی بوده که پراید را به دیوار کنار خیابان چسباند؛ بانوی سرنشین این پراید در دم فوت و راننده مرد آن از ناحیه دست و پا و سر به شدت آسیب دید و حال وی مساعد نیست.

زارع عنوان کرد: سرنشینان این بنز پس از این حادثه، متواری شدند اما راننده آن در محل حادثه باقی ماند و بازداشت شد، خودرو وی نیز به مدت شش ماه توقیف شد و طبق قانون، سه سال زندان نیز در انتظار راننده خاطی خواهد بود.

وی به رانندگانی که با سرعت جنون آمیز در خیابان‌های کوچک یزد جولان می‌دهند هشدار داد: علاوه بر جریمه و توقیف خودرو با راننده خاطی نیز طبق قانون برخورد می‌شود.