برخورد شدید با ضاربان مامور نیروی انتظامی در «دهلران»

گروه اجتماعی الف،   3990109109 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده انتظامی شهرستان «دهلران» از دستگیری ضاربان مامور نیروی انتظامی شهرستان «دهلران» خبر داد.

 سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران شامگاه امروز در گفت‌وگو با فارس در ایلام، گفت: در پی دریافت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به جهت پیشگیری از شیوع این ویروس، مبنی بر جلوگیری از ورود خودروهای پلاک غیربومی و افراد ساکن شهرهای دیگر به داخل شهرها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود : ماموران انتظامی شهرستان دهلران نیز همسو با سیاست‌های ابلاغی و به جهت سلامت شهروندان و اجرایی نمودن ابلاغیه صادره از بامداد هشتم فروردین ماه ۹۸ اقدام به ایجاد تورهایی ایست و بازرسی موقت در مبادی ورودی شهرستان کردند.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری شخصی که با پلاک غیربومی قصد ورود به محدوده شهر را داشتند همکاران اینجانب در کمال ادب و احترام و رعایت موازین قانونی از راننده خودرو درخواست ارائه مدارک شناسایی معتبر دال بر سکونت در شهر دهلران را داشتند و با توجه به عدم ارائه هرگونه مدارک به آنها دستور بازگشت را دادند و این اشخاص قانون گریز بدون توجه به هشدارهای پلیسی اقدام به فحاشی، تعرض و ضرب و جرح احدی از ماموران وظیفه شناس کردند.

 سرهنگ مکی تصریح کرد: ماموران این انتظامی متعاقبا با اقتدار تمام در این رابطه عاملان هتک حرمت به این مامور وظیفه شناس را که ۵ نفر بودند به همراه آلات و ادوات جرم دستگیر و تحویل مراجع قضائی کردند. 

 مکی با اشاره به اینکه یک دستگاه سواری متعلق به متهمان نیز توقیف و روانه پارکینگ شده، تصریح کرد: امیدواریم برخورد دستگاه قضا قاطع و شدید باشد، تا درسی برای افراد قانون شکن در جامعه شود.

فرمانده انتظامی شهرستان از اصحاب رسانه که باعث تنویر افکار عمومی شدند تشکر کرد و گفت: پس از این اتفاق مردم خود را در کنار نیروی انتظامی قرار دادند و این باعث دلگرمی ما و همکارمان است.

مکی در پایان گفت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران همچنان با ظرفیت قانونی در مبادی خروجی و ورودی شهرستان مستقر هستند و با هرگونه نقض قوانین و مقررات به شدت برخورد قانونی به عمل خواهند آورد و از همشهریان عزیز تقاضامندیم از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.