نگران روند آمار مبتلایان به کرونا ویروس هستیم/ آمار در کار نیست!

گروه سلامت الف،   3990103049

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ضمن ابراز نگرانی از روند مبتلایان به کرونا ویروس در استان البرز، گفت: پیش بینی‌ها حکایت از افزایش بیش از حد بیماران پس از تعطیلات دارد.

به گطارش فارس، سید حسن اینانلو، معاون دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفت‌وگویی، گفت: علی رقم پیش بینی ها و تصورات کادر درمان ما در استان البرز طی سه روز اخیر که وارد سال جدید شدیم، هیچ کاهشی در آمار مبتلایان به کرونا نداشته ایم.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مردم در خانه هستند و برخی نیز به خارج از استان مسافرت داشته اند انتظار داشتیم تعداد مراجعان به بیمارستان‌های استان کاهش یابد در صورتی که چنین نیست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ضمن ابراز نگرانی از این موضوع، گفت: پیش بینی‌ها حکایت از افزایش بیش از حد بیماران پس از تعطیلات دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اضافه کرد: از همان ابتدا به پزشکان بیماری‌های عفونی در استان تاکید شد برای همه بیماران تست انجام شود زیرا برای ارائه گزارش به وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی نیازمند شفاف سازی هستیم.

دکتر اینانلو افزود: برای همه بیماران در استان البرز تست تشخیص کرونا انجام می‌شود در نتیجه تعداد مبتلایان بیشتر از گزارش ارائه می‌شود این موضوع جای نگرانی ندارد.

وی همچنین اضافه کرد: متأسفانه تعداد بیماران در کشور و به تبع استان البرز بالا است و کاهشی در تعداد مبتلایان نداشتیم.