تولید نرم افزار برای مشخص کردن تعداد آمریکایی هایی که آزمایش کرونا داده اند

گروه جهان الف،   3990102006 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک نرم افزار منبع باز در آمریکا در دست طراحی است تا مشخص شود چه تعداد از شهروندان این کشور در نقاط مختلف آزمایش کرونا داده اند.

تولید نرم افزار برای مشخص کردن تعداد آمریکایی هایی که آزمایش کرونا داده اند

به گزارش فارس به نقل از زددی نت، یکی از مشکلات جدی در آمریکا این است که نه تنها هیچ برآوردی در مورد تعداد افراد مبتلا به کرونا در این کشور وجود ندارد، بلکه اصلا مشخص نیست چه تعداد از مردم ایالات متحده آزمایش کرونا داده اند. این میزان سردرگمی وبی برنامگی مشکلات زیادی برای مقابله با کرونا در آمریکا ایجاد کرده است.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دروغ ادعا کرده که میلیون ها نفر می توانند بدون هیچ مشکلی آزمایش کرونا بدهند. شواهد موجود حاکی است که به هیچ عنوان تعداد کافی کیت آزمایش کرونا در این کشور وجود ندارد.

محققان آمریکایی برای محاسبه دقیق تعداد افرادی که آزمایش کرونا داده اند در حال طراحی یک نرم افزار منبع باز هستند تا از این طریق و با همکاری مردم، پزشکان و مراکز درمانی تعداد دقیق این افراد مشخص شود.

طرح یادشده کووید تراکینگ نام دارد و از طریق آن اطلاعات آزمایش های کرونای ۵۰ ایالت آمریکا به طور متمرکز جمع آوری و ارائه می شود. البته با توجه به عدم همکاری مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا برای ارائه آمار دقیق و رسمی انتظار می رود اجرای این طرح با دشواری هایی روبرو شود.