فرماندار بندرعباس: روزانه دهها مسافر به شهرهایشان برگشت داده می‌شوند

گروه اجتماعی الف،   3990102005

فرماندار بندرعباس گفت: با تشدید کنترل‌ها در مبادی ورودی این شهر، دهها مسافر با خودروهایشان برگشت داده شده‌اند.

عزیزاله کناری صبح امروز در گفت‌وگو با فارس در بندرعباس اظهار کرد: هر چند که شهرستان بندرعباس فاقد مرز مشترک با دیگر استان‌های کشور است ولی روزانه تعداد قابل توجهی خودرو که به هشدارها توجه نمی کنند و قصد ورود به این شهرستان دارند توسط تیم های رصد در ورودی‌های شهر برگشت داده می شوند.

وی افزود: در ۲۹ اسفند ۲۲۸ خودرو مسافران که قصد ورود به این شهرستان را از مسیر شمال استان را داشتند، برگشت داده شدند و از ورودشان به شهرستان ممانعت به عمل آمد.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: همچنین در همین روز ۵ دستگاه خودروی مسافران از مسیر غربی و ۱۲ دستگاه از مسیر شرقی برگشت داده شدند.

کناری گفت: در اولین روز سال جدید نیز ۲۰۸ خودروی مسافرانی که بدون توجه به هشدارها قصد سفر به بندرعباس و استقرار در این شهر را داشتند نیز با رصد دقیق و گفت‌وگو با آنان به شهرهایشان برگشت داده شدند.

وی عنوان کرد: قطار ورودی چهارشنبه ۲۸ اسفندماه با ظرفیت ۲۸۰ نفر فقط ۸ مسافر داشت و قطار روز ۵شنبه ۲۹ فروردین نیز ۷ مسافر و دیروز هم ورودی قطار مسافری نداشتیم.

فرماندار بندرعباس تاکید کرد: هیچ خدماتی در شهر به مسافران نوروزی ارائه نخواهد شد و بازارها تعطیل و بندر شهید حقانی نیز صرفا به ساکنان جزایر آنهم به طور محدود خدمات ارائه می‌کند. 

کناری گفت: به هیچ وجه اجازه برپایی چادر در بوستان‌های شهر را به هیچ کس نخواهیم داد.